עסקי ספורט

נחשף שכר מאמני ליגת העל: זה המאמן שמקבל 157 אלף שקל בחודש

נחשפה רשימת המאמנים עם המשכורות הגבוהות ביותר בארץ, את הרשימה פותח רובי קין, מאמן מכבי תל אביב עם משכורת של 157,000 שקל בחודש, וסוגר את הרשימה חיים סילבס מאמן הפועל חדרה עם משכורת של 30,000 שקל

מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
מאמני כדורגל הם המנצחים על המקהלה, התפקיד החשוב נע בתמרון בין הנהלה לשחקנים. בארץ ובעולם, התפקיד של המאמן מתמרן בין טקטיקה, מערך וההרכב, הם אחראים על הקבוצה מבחינת תוצאות, אווירה, ועוד. הדעה הרווחת היא שככל שההשקעה במאמן גדולה יותר, כך המועדון יצליח יותר.
בישראל, במקום הראשון על פי ספורט 5, רובי קין, מאמן מכבי תל אביב האגדית נמצא בפסגת המשתכרים בין המאמנים בפער של כמעט מאה אלף שקלים, המאמן המצליח מרוויח 157,000 שקל בחודש, לפי מענקים.
הבא אחריו בטבלה, הוא רוני לוי, מאמן הפועל חיפה, אשר מרוויח 65 אלף שקל בחודש. יוסי אבוקסיס, במקום השלישי בטבלה, המאמן של הפועל תל אביב, מרוויח סכום צנוע של 60 אלף שקל בחודש. ובמקום הרביעי והמכובד, נמצא מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדע עם סכום של 50 אלף שקל בחודש.
בנוסף, גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה, זיו אריה מאמן הפועל ירושלים, סלבודן דראפיץ' מאמן בני סכנין ורן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקווה, ארבעתם מרוויחים 40 אלף שקל בחודש. כשמתחתיהם נמצאים בני לם, מאמן הפועל פתח תקווה, מסאי דגו ממכבי חיפה, ברק יצחקי שמאמן את בית''ר ירושלים ואלי לוי מאמן את מ.ס. אשדוד, אשר מרוויחים 35,000 ששקל בחודש.
בתחתית רשימת המשתכרים נמצא חיים סילבס, מאמן הפועל חדרה, אשר מרוויח 30,000 שקל בחודש, גם הוא מרוויח את ה-30 נטו, לפי מענקים. השכר של סילבס צפוי לעלות בעונה הבאה, ל-40 אלף שקל בחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה