עסקי ספורט

הכדורגלנית האוסטרלית בווידוי סוער: "אני א בינארית" | צפו

הכדורגלנית האוסטרלית גרייס ווילסון, סיפרה כי היא מגדירה את זהותה המינית כא בינארית. שחקנית הכדורגל מקבוצת "אדלייד יונייטד", סיפרה בריאיון מיוחד על ההחלטה לספר זאת לחברות קבוצתה: "רק רציתי להיות חופשייה"
מערכת ice |  2
כדורגל (צילום freepik)
הכדורגלנית האוסטרלית גרייס ווילסון, הודיעה לראשונה כי היא מגדירה את זהותה המינית כ-א בינארית. אדם המזדהה כא בינארי, משמעות הדבר כי זהותו המגדרית אינה רק "גבר" או רק "אישה".
כלומר, ישנה אפשרות כי הזהות המגדרית תהיה מורכבת משני המינים בשילובים שונים, או בצורה שונה ונפרדת לחלוטין משתיהן.  ווילסון, כדורגלנית אוסטרלית המשחקת בקבוצת "אדלייד יונייטד", החליטה להודיע על זהותה המגדרית כג'נדרקוויר בריאיון מיוחד שהעניקה לערוץ טלוויזיה בריטי.
 
בריאיון, חשפה ווילסון כי ההחלטה לספר על זהותה המינית לקולגות שלה בקבוצת הכדורגל, הייתה משמעותית וזו התקבלה בחום: "הבנות בקבוצה היו מקסימות וקיבלתי חיבוק מכל שחקנית. ברגע שחשפתי זאת בפניהן קיבלתי עידוד ומחיאות כפיים - זה היה מקסים. הרגשתי כל כך נוח ונתמכת, זו כנראה הייתה אחת התחושות הטובות ביותר שהיו לי. רק רציתי להיות חופשייה".

מקבוצת הכדורגל "אדלייד יונייטד" נמסר: "אנחנו עומדים מאחורי גרייס בלב שלם ומשבחים את אומץ ליבם בשיתוף האותנטי שלהם עם העולם. באדלייד יונייטד, אנו מאמינים בטיפוח סביבה מכילה ומסבירת פנים לכל הפרטים, ללא קשר לזהות המגדרית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    א-טמ טום
    א-מצליף 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני א-מתעניין בסיפור המטורלל הזה
    סגור
  • 1.
    הביצה שהתחפשה !!! (ל"ת)
    מוטי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור