קריירה ולימודים

בשורה לקהילת הלהט"ב: תכנית הכנסה מהפכנית לטרנסג'נדרים

תכנית הכנסה מובטחת לטרנסג'נדרים תספק ל-55 "טרנסג'נדרים בשולי המעמד הכלכלי", שיש להם הכנסה חודשית של פחות מ-600 דולר, 1,200 דולר לחודש למשך שנה וחצי
מערכת ice | 
מצעד הגאווה (צילום unsplash)
אפליקציית תכנית ההכנסה המובטחת לטרנסג'נדרים של סן פרנסיסקו מספקת למעלה מ-130 אפשרויות מגדר, מיניות וכינויים, ומעודדת את הנרשמים "לבדוק את כל מה שמתאים עבורם". תכנית "הכנסה מובטחת לטרנסג'נדרים (G.I.F.T.)" תספק ל-55 "טרנסג'נדרים בשולי המעמד הכלכלי", שיש להם הכנסה חודשית של פחות מ-600 דולר, 1,200 דולר לחודש למשך שנה וחצי. עם זאת, המועמדים יכולים להרוויח מקסימום 4,000 $ בחודש ועדיין להירשם לתוכנית, על פי אתר האינטרנט של התוכנית.
אפשרויות כינויים באפליקציה כוללות "Zie/zis/zis", "Fae/faer/faers" ו-"Tey/ter/ters". תחת קטגוריית הזהות המגדרית, מועמדים יכולים לבחור מבין אפשרויות כמו "אגרסיבי (AG)", שהוא "תווית זהות הנטענת על ידי כמה גברים אפרו-אמריקאים ולטיניים מהלסביות במרכז", על פי המשרד לענייני LGBTQ+ של אוניברסיטת פלורידה.
"ג'נדרף" - היא אפשרות נוספת בקטגוריית הזהות המגדרית, שהיא "הרעיון לשחק עם 'רמזי מגדר' כדי לבלבל בכוונה ביטויים מגדריים סטריאוטיפיים, בדרך כלל דרך לבוש". על פי מרכז הקשת של אוניברסיטת קונטיקט. אפשרות נוספת היא "דו-רוחיות", שהיא "תווית זהות המשמשת בקבוצות ילידים רבות של מדינות אינדיאנים וקנדיות רבות כדי לתאר אדם שיש לו רוח "גברית" וגם "נשית". לפי אוניברסיטת פלורידה. אפשרויות זהות מגדריות אחרות כללו "נשי במרכז", "דמיגירל", "בוי", "טומבוי", "חאנית/קסנית" ו"נינאופוסקיצפ. מועמדים יכלו גם לבחור בין נטיות מיניות כמו "BDSM/Kink", המוגדרת כ"פעילות מינית הכרוכה בפרקטיקות כגון שימוש במעצורים פיזיים, הענקת שליטה ווויתור על שליטה וגרימת כאב", על פי מילון וובסטר, כמו גם אפשרויות כמו "פאנסקסואל" ו"סקוליוסקסואל".
התכנית תעדיף קבוצות מסוימות, כגון "אנשים טרנסג'נדרים, לא בינאריים, אנשים שאינם תואמים מגדר ואינטרסקס שהם גם שחורים, ילידים או אנשים צבעוניים (BIPOC), החווים חוסר בית, חיים עם מוגבלויות ומחלות כרוניות, נוער וזקנים , דוברי ספרדית חד-לשוניים וכאלה שפגיעים מבחינה משפטית כמו אנשי TGI שאינם מתועדים, עוסקים בזנות, הישרדות, או שהיו כלואים בעבר", לפי אתר האינטרנט שלה. שירותי הבריאות הקהילתית ליון-מרטין, שותפה בתכנית, תספק לנרשמים גם "טיפול רפואי והוליסטי ראשוני המאשר את המגדר, טיפול גינקולוגי ובריאות מינית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה