תיירות

טורניר יורו 2024 בצל המלחמה: הצעד החריג של הישראלים נחשף

הישראלים צמאים לאסקפיזם בצל המלחמה וממהרים לרכוש כרטיסים למשחקים של טורניר הכדורגל הגדול ביבשת. אך אי הוודאות נותן את אותותיו ויוצר תופעה חריגה 
מערכת ice |  1
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
אליפות אירופה לשנת 2024 צפויה לצאת לדרך ב-14 ביוני בגרמניה והישראלים עטים על הכרטיסים לטורניר הכדורגל השני בעולם בחשיבותו. גרמניה נחשבת מדינה בטוחה יחסית לישראלים ולכן הביקוש לכרטיסים מצד הישראלים רק צפוי לעלות, במיוחד בתקופה הנוכחית בה ישנו פחד ממשי לישראלים לטייל בעולם. 
המיקום של גרמניה בתור מדינה מרכזית באירופה צפוי לסייע לאירופאים שנמצאים במדינות הסמוכות לבקר באחד מהמשחקים בקלות רבה. תיירים הולנדים, אוסטרים, צ'כים וצרפתים יוכלו להגיע למשחקים בטיסה קצרה או אפילו ברכב ויוכלו לחזור מיד לאחר מכן לביתם.
התשתיות לטורניר הכדורגל השני בחשיבותו בעולם למעשה כבר מוכנות והגרמנים לא נאלצו לשדרג את האצטדיונים המקומיים על מנת לארח את הטורניר. גם התחבורה הציבורית הגרמנית ידועה כיעילה ביותר והיא צפויה להיות מתוגברת בזמן הטורניר. 
בחברת לייב טיקטס הישראלית שמו לב לתופעה חריגה בה רוכשי הכרטיסים קונים את הכרטיסים למשחקים השונים אך ממתינים עם הזמנת טיסות ומלונות. מנכ"ל החברה יוסי אלפסי מספר ל-ynet: "בשל אי־הוודאות בארץ, אנחנו רואים לקוחות שרוכשים כבר כרטיסים למשחקים עצמם אבל ממתינים עם הטיסות והלינה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחכים שחברות הלאו קוסט יחזרו לפעול בארץ
    אור 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכים לחברות הלאו קוסט שיחזרו כבר ויוזילו טיסות
    סגור