דיגיטל וטק

איטורו בקמפיין ראשון מסוגו באולימפיאדת פריז: המשקיע בעל 100 הפרצופים

איטורו משיקה קמפיין חדשני המציג את "המשקיע בעל 100 הפרצופים", המסוגל לדלג בין מדינות ולחקות אסטרטגיות מסחר. הפרסומת הופקה כמעט כולה באמצעות בינה מלאכותית ותשודר ב-45 מדינות. איך תיראה חוויית המסחר החדשה?
רפאל בן זקרי | 
קמפיין איטורו (צילום eToro)
חברת הפינטק איטורו (eToro) משיקה קמפיין ראשון מסוגו במהלך אולימפיאדת פריז 2024, שהופק כמעט כולו באמצעות כלי בינה מלאכותית של חברת לייטריקס (Lightricks). הקמפיין, הכולל סרטון פרסומת, ישודר בערוצי יורוספורט, דיסקברי+ ומקס ב-45 מדינות וב-19 שפות שונות במשך 16 ימי המשחקים האולימפיים.
הפרסומת מתארת את סיפורו של "המשקיע בעל 100 הפרצופים", המסוגל לדלג בין מדינות ולחקות אסטרטגיות מסחר שונות של משקיעים. איטורו, המפעילה פלטפורמת מסחר גלובלית, שואפת להדגיש את חוויית המסחר המתקדמת שלה באמצעות הקמפיין. עיצוב הסרטון, צילומי הסטילס והתנועה נוצרו באמצעות פלטפורמת LTX Studio החדשה של לייטריקס, המאפשרת הפקת סרטים ופרסומות בעזרת AI מתקדם.
 
ניר שמולביץ', סמנכ"ל השיווק של איטורו, ציין כי הקמפיין מדגיש את חזון החברה לשיפור חוויית המסחר באמצעות טכנולוגיות חדשניות, כולל AI. לדבריו, החברה מתכננת להמשיך ולהטמיע יוזמות AI נוספות במוצריה.
ד"ר זאב פרבמן, מנכ"ל ומייסד לייטריקס, הוסיף כי מדובר בפרסומת הגדולה הראשונה שמופקת כמעט כולה בפלטפורמת LTX Studio, ומהווה עדות לשינוי המשמעותי בעולם הפרסום והיצירה הוויזואלית בעקבות מהפכת ה-GenAI. לייטריקס גאה בשיתוף הפעולה עם איטורו ובכך שהפלטפורמה שלה מסייעת בחיסכון זמן ועלויות עבור מותגים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה