השוק

בשורה למשתמשי X המתעניינים בפיננסים: המהלך החדש של איטורו

כשיותר ויותר אנשים מנסים להיכנס לעולם ההשקעות, פלטפורמת המסחר מציגה שיתוף פעולה חדש עם הרשת החברתית. "eToro Academy" תספק סרטונים, פוסטים ושידורים חיים בנושא. "שמחים להרחיב את השותפות שלנו", מסר המנכ"ל יוני אסיא
מערכת ice | 
eToro (צילום באדיבות איטורו.)
כשיותר ויותר אנשים מתעניינים בתחום ההשקעות אבל לא יודעים איך להתחיל, חברות שונות מנסות למצוא פתרון ולהנגיש את הידע לקהל הרחב. פלטפורמת המסחר וההשקעות eToro הודיעה היום (חמישי) על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם הרשת החברתית X.
מטרת שיתוף הפעולה הוא להנגיש תוכן אמין ונגיש בנושא השקעות ופיננסים בתוך הרשת החברתית. המיזם, שיוצג תחת המיתוג "אקדמיית eToro" יספק שורה של סרטונים, פוסטים ושידורים חיים שיועברו על ידי מומחים, משפיענים ואנליסטים. המומחים יסייעו למשתמשי X להבין את יסודות תחום ההשקעות תוך דיון בנושאים חמים, תובנות וניתוחים. 
יוני אסיא, מייסד שותף ומנכ"ל eToro מסר: "כשותפי תוכן ותיקים עם X, אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו כדי לספק הזדמנויות נוספות לחינוך פיננסי ולשיתוף תובנות השקעה ב-X. השותפות עם X תאפשר לנו לספק את החינוך הפיננסי הטוב ביותר לקהל גלובלי". 
שותפות זו נחתמה על רקע ההסכם המחודש בין החברה לרשת החברתית למתן חסות עבור תכונת Cashtag של X. התוכנה מספקת נתונים וגרפים בזמן אמרת מתוך TradingView של eToro על מגוון מניות, נכסי קריפטו ונכסים נוספים. בנוסף, התוכנה מאפשרת להשקיע באמצעות פלטפורמת ההשקעות של eToro.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה