בעולם

הפנינה הענקית שנשמרה מתחת למיטה: גילוי ששווה 100 מיליון דולר

דייג מפוארטו פרינססה מצא פנינה ענקית ששמר מתחת למיטתו במשך 10 שנים. הפנינה, ששווייה מוערך ביותר מ-100 מיליון דולר, הפכה לאטרקציה תיירותית ומעוררת התעניינות ברחבי הרשתות החברתיות
מערכת ice | 
צילום צילום מסך מתוך X
דייג מפוארטו פרינססה שבאיים הפיליפינים גילה פנינה נדירה ששווה הון תועפות. האיש, ששמר את הפנינה מתחת למיטתו במשך 10 שנים, מצא אותה במקרה במהלך דייג. כאשר עוגן הספינה שלו נתפס בצדפה גדולה, הוא קפץ למים כדי לשחרר אותה ומצא את הפנינה העצומה.
הפנינה, שמשקלה 34 ק”ג, רוחבה 30 ס”מ ואורכה 67 ס”מ, נראית שונה מאוד מהפנינים המוכרות לנו, עם צורתה שמזכירה שן טוחנת. דודתו של הדייג, איילין סינתיה מדי-אמוראו, סיפרה כי אחיינה החליט למסור לה את הפנינה לאחר שהרגיש שהיא כבדה מדי בשבילו. היא הדגישה כי לא ראתה דבר כזה בחייה והוסיפה שהם לא מצאו פנינה בגודל דומה במהלך חיפושים באינטרנט.
נכון לעכשיו, שוויה של הפנינה מוערך ביותר מ-100 מיליון דולר. הפנינה מוצגת בבניין העירייה של פוארטו פרינססה, שם הפכה לאטרקציה תיירותית. תיעוד של הפנינה העצומה הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, וזכה למיליוני צפיות ולאלפי שיתופים. אם תתברר כאמיתית, הפנינה תהיה הגדולה ביותר בהיסטוריה, פי חמישה מהפנינה “לאו צו”, שנמצאה בשנת 1939 והוערכה ב-93 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה