מינויים

מנכ"ל חדש ל-Lime ישראל: זה השינוי בצמרת החברה

חברת Lime מודיעה על מינויו של מקסים מוזס לתפקיד מנכ"ל החברה בישראל, אשר לפני כן כיהן בתפקיד גלובלי כמנהל הביזנס אנליטיקס של החברה
מערכת ice | 
Lime (צילום עומרי רוזנגרט, shutterstock)
חברת המיקרו מוביליטי השיתופי הגדולה בעולם Lime, מודיעה על מינויו של מקסים מוזס לתפקיד מנכ"ל Lime ישראל. במהלך חמש השנים האחרונות כיהן מוזס בתפקיד גלובלי, כמנהל מחלקת הביזנס אנליטיקס של החברה, אותה הקים ופיתח על מנת לספק פתרונות עבור כל שווקי Lime בכל הנוגע לשיפור יעילות תפעולית וביצועים. קודם לכן, כיהן מוזס כמנהל התפעול של החברה בישראל, וקודם לסמנכ"ל התפעול של Lime ישראל. מוזס חוזר כעת לשוק המקומי כדי להוביל ולנהל את צוות Lime ישראל.
טרם הצטרפותו ל- Lime, מוזס החזיק במספר תפקידים פיננסיים, והיה ממייסדי מחלקת ה- BI במחלקה הפיננסית של חברת ההייטק אמדוקס. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה, מימון והשקעות מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.
מקסים מוזס, מנכ"ל Lime ישראל:  "לאחר שכיהנתי בתפקיד גלובלי בשנים האחרונות, אני נרגש לחזור לשוק הישראלי, להוביל את הצוות המקומי ולספק ניסיון משווקים אחרים, במיוחד לאור המציאות התחבורתית בישראל שהופכת את השירות שלנו לפתרון חיוני. אני שם בראש סדר העדיפויות שלי לקדם שירות בטיחותי, בר קיימא ואמין, ולהפחית את התלות ברכבים פרטיים. אני גאה לעבוד עם צוות מקצועי ומסור שדוחף את החברה קדימה ומביא להישגים יוצאי דופן. בנוסף, אני מעריך את שיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות בישראל, הפועלות במרץ לפיתוח תשתיות אופניים וקורקינטים למען בטיחות התושבים, ולקחת חלק בקידום בטיחותם של כלל משתמשי הדרך".

(קרדיט: ראובן חיון)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה