תקשורת ומדיה

ינון מגל סוגר חשבון עם ראש הממשלה: "מביא עלינו שואה"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, החליט לסגור חשבון עם ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון ז"ל, והעלה מחדש כרוז מימי תכנית ההתנתקות ובו נכתב: "שרון אתה מביא עלינו שואה. טירוף הדעת שלך ושל ממשלתך יביא אסון נורא על עם ישראל"
תום נחום |  26
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-11, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שלישי) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר כעת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, נזכר בתקופת ההתנתקות וסוגר חשבון עם ראש הממשלה המנוח, אריאל שרון ז"ל.
מגל העלה כרוז נגד התוכנית וראש הממשלה דאז שרון מימי ההתנתקות ב-2005 וכתב כך: "המודעה ערב הגירוש מגוש קטיף שהזהירה משואה מתקרבת: הכרוז שיצא ערב ההתנתקות בכנס האלפים מי לה' אלי בבנייני האומה על ידי "המטה להצלת העם והארץ" בו חילק המטה העולמי כרוזים "שרון אתה מביא עלינו שואה". כנס שהועבר בשידור חי בכל הערוצים וגרם סערה גדולה ואף לדרישה לחקור את המארגנים. את המודעה ניסחו רבני המטה להצלת העם והארץ בראשות הרב שלום דב וולפא. הכרוז נראה כאילו נכתב ערב הטבח בשמחת תורה. "המוטיבציה לחיסולה של ישראל תגבר אלפי מונים כאשר יחזו המחבלים במראות הקשים של פינוי ההתנחלויות". "טירוף הדעת שלך ושל ממשלתך יביא אסון נורא על עם ישראל. אסון שלא היה כמוהו בארץ הקודש מאז ימי טיטוס ונבוכדנצר". "כל זה בגלל חשבונות אישיים צרים שלך של בניך ושל שריך-העבדים שרק טובתם האישית והמפלגתית לנגד עיניהם. "ואל תטיף לנו שלא להזכיר את השואה! מליוני הקדושים זועקים לחברי ממשלתך: "אל תפקירו את נכדינו וניננו בפני הניאו-נאצים ומכחישי השואה שבעזה. אבל ליבך אטום מלשמוע את זעקותיהם".
 
זאת כזכור, לאחר שמגל התנצל בשידור בפני יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל, ואמר לו כך: "היה פה מחדל מאוד מאוד גדול. לפני שאתה עוזב את האולפן אני רוצה לומר לך, תשמע, אתה כל השנים התרעת, אתה כל השנים צעקת באולפנים, ועליך אמרו שאתה איש הזוי, אליך התייחסו בלגלוג כי אמרת להפציץ אותם ולא להתחשב במה שקורה שם ושצריך להכריע אותם, אתה באופן אישי אמרת שצריך להיכנס בהם ולהביס אותם, אתה השתמשת במינוחים שעכשיו כולם חכמים אחרי 1,500 נרצחים, שעכשיו כולם מדברים באולפנים, כל הגיבורים, כל אלה, כל האלופים במיל' שדיברו כל השנים על הכלה והמנופים ושאפשר להתמודד, כל הקונספציה שכולם מאשימים עכשיו רק בן אדם אחד, את נתניהו, כל המערכת וכל האולפנים כולם היו שבויים באותה קונספציה שעכשיו באים בטענות לנתניהו".
"כל האנשים האלו, אני לא רוצה להגיד מילים קשות, אבל יש להם אחריות על הדברים האלה שהובילו אותנו לגירוש מרצועת עזה, וליציאה של צה"ל מתוך הערים הפלסטיניות ולזה שלא עשינו את חומת מגן שם, יש להם אחריות גדולה על המצב שהגענו אליו ועל כל האירוע. הם חושבים שהם ינצלו בזה שהם יסיתו את הכל לכיוון נתניהו, אבל אתה, אתה אמרת, ואני אומר לך שאני מתנצל בפניך שלא מספיק הבאתי אותך לידי ביטוי, ולא נתתי לך מספיק לדבר ולא מספיק התייחסתי אליך ברצינות, למרות שידענו כולנו שאנחנו נשלם את המחירים האלה ואני אומר לך תודה על זה שעשית את זה וסליחה שלא התייחסנו אליך יותר ברצינות". פוגל השיב: "הלוואי ולא הייתי צודק".
 
בתוך כך, גם בערוץ 14 עולים קולות רבים שיוצאים למתקפה נגד התנהלות ממשלת נתניהו, ביניהם גם מגיש הערוץ, שמעון ריקלין, שהעלה ציוץ תוקפני נגד הממשלה וכתב כך: "ההתנהלות של ממשלת ישראל בהובלת נתניהו ביומיים האחרונים מופקרת. נראה שהיא לא תופסת את חומרת המצב. וחוזרת לדאוג להעביר אספקה לנאצים בעזה. זה בלתי מתקבל על הדעת. זה לא מוסרי. וזה מתן פרס לטרור. במלחמה כפי שאמר צ’רצ’יל נדרש עוז החלטה. אם אתם לא מסוגלים לכך אתם לא ראויים לכהן".
  
תגובות לכתבה(26):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    הרצל הביא עלינו שואה
    ארי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימין על מלא אפסים
    סגור
  • 24.
    שופרון עלוב , ביוביסט (ל"ת)
    ארז 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    עלוב. תתבייש
    מחמד 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיבור על מתים שלא יכולים להגיב. אולי תתייחס לביבי הכושל ולממשלה הכושלת הזאת שהיא הכי גרועה בכל היסטורית ישראל. העיקר שינון ממשיך לצהול בכל שניה ביבי המלך. מעניין כמה כסף הוא מקבל מהממשלה כדי להצדיק את ביבי בכל מצב
    סגור
  • 22.
    השמאל בתקשורת סתם לימין את הפה, כמו באסון אוסלו, כמו במ (ל"ת)
    כמו תמיד 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    }}} אריאל שרון היה אולי מושחת אבל פטריוט אמיתי של ישראל
    }}}עממיקו 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    }}} נתניהו זחוח ולא אחראי לא באמת היה קשוב לצורכי הבטחון. נתניהו הוא שהביא שואה על ישראל.
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    עם לבדד ישכון
    משה 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובפלסטינים לא התחשב.
    סגור
  • 19.
    ינון מגל וההסתה המתואמת לו ולחבריו בממשלת המחדל והזדון
    מחמוד ע 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל אי יופי איזו חוכמה ובעיקר איזו קשקשת מבית מדרשו של הפירומן!! וואו ,מסתבר שהפכת ליהיות דוברו ושותפו להאשמות השווא של אדם שלא יכול יותר לתת מענה ולהגן על עצמו מפני ההסתה של הפירומן!! אדוני הנכבד מבין אני כי מטרתך להשיג לגיטימציה לפירומן במיוחד בימים אלו של מלחמה עקובה מדם עם אלפי הרוגים ,נרצחים וחטופים שנוצרו כתוצאה ממעשה ו\או מחדל של הפירומן,וזה מה שאתה ושותפיו עמלים לסלק מהתודעה של עם ישראל!! אבל,משעם ישראל לא שוכח לא סולח לאנשים כמו שולחיך ,דקה אחר הפסקת האש שולחיך יאלץ לתת דין וחשבון מיידי לעם ישראל ולועדת החקירה שתקום !כדאי לך להתכונן אליה כי גם אליך הועדה תגיע!!
    סגור
  • 18.
    נתניהו שפניהו לכלא (ל"ת)
    צדק כהנא 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    ינון מוציא אתכם אפסים
    חיים 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת כואבת. לפי התגובות אני מבין שינון מצליח להרקיד אתכם. תדפקו חזק את הראש בקיר. ינון פשוט שם לכם מראה מול הפנים מה עשיתם ומה עוללתם לעם ישראל ולביטחון. מה שקרה בשמחת תורה זה תוצאה של רשעות טפשות כאחד. ושקריה של התקשורת שפשוט לא נתנה לומר כלום נגד הגירוש העיקר שירסקו את המתנחלים. מי ששילם את המחיר היו הקיבוצים, הזהירו אתכם משואה וצחקתם. כעת קבלתם לפחות תתקנו את העוול שעשיתם.
    סגור
  • 16.
    שופר עלוב
    נננ 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תל אביבי שהדרך היחידה שלו להתפרנס זה להתחבב על על הפריפריה ומנשקי הכמעות
    סגור
  • 15.
    מערכת וואלה - תתביישו על הכותרות המשקרות
    אני 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שלכם.
    סגור
  • 14.
    אלפי הרוגים
    אייק 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ינון מגל מטרידן מיני וביביסט שוכח ומנסה להנדסאת התודעה .ההתנתקות היגיע כצעד להקטין את כמות ההרוגים והפצועים כל יום בזמן השליטה על השטח .עשרות הרוגים חיילים ואזרחים
    סגור
  • 13.
    אפס !! סיירת ?? חחחחח , התעוררת ? סמוללני ??? חחחח (ל"ת)
    שאולי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 12.
    הגאון הבטחוני
    פנסיונרית 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הגאון הבטחוני מאשים את שרון על ההתנתקות. הוא מעדיף שנים ארוכות של 5000 איש בעזה ששומרים עליהם 5 גדודים יום ולילה כמו7 גדודים ביהודה ושומרון? בגלל השמירה על המתנחלים הגדודים לא מתאמים והפקירו את הדרום שנשארו בלי שמירה. ועכשיו אתה מחכה לכניסה נוספת לעזה עם אלפי הרוגים? מתי כניסה כזו הועילה לנו במשהו? בלבנון? בכל הכניסות הקודמות? לאן אתה שולח את החיילים?
    סגור
  • 11.
    האסון של ההתנתקות-חלקה של התקשורת שסתמה פיות לכל ביקורת (ל"ת)
    זוועה 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    ינון נתניהו
    רויטל 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לפחות בן אחד של הסגול לוחם בחזית הערוץ ההזוי שכולו רק דיווחי אמת, תמונות אמת ויהדות אמת יש רק עניין אחד צריך לכתוב שנדע באיזה סרט חי ההזוי שבמגישיו? יש בחמלים השונים בארץ בטח גם פופקורן תשלחו להם לא יפה
    סגור
  • 9.
    ינון! אתה משעמםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מלך העלובים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 8.
    גאולה כהן
    צביקה 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זכור לי בהחלט את גאולה כהן הזהירה מפני רצועת עזה לאחר נטישה ,הפרדה ,וכו'
    סגור
  • 7.
    חייבים להוציא את אריק שרון להורג
    להוציא להורג את שרון 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא אשם ב20 השנים האחרונות בהעברת כספים לחמס, וברצח הנורא שקרא. צריך מיד להוציא אותו להורג !!!
    סגור
  • 6.
    גם אם שרון לא בסדר
    יו יו 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    למה המלך ביבי והמלכה שרה , לא ביטלו את רוע הגזירה כל כך הרבה שנים ואחרי כל כך הרבה תקיפות של החמאס והג׳יהאד?! כי העבודה שלך זה לדאוג ולטפח את הוד רוממותו?!
    סגור
  • איזה דיבור ילדתיי ומנותק
    דני 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה באמת לא מחובר
    סגור
  • 5.
    ינון מגל
    גדי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה שאתה פסיכיאטרי זה ידוע להאשים את שרון שהציל את מדינת ישראל ביום כיפור ....זה פשע שלך טיפש כמו נעל תאשים את הנהנתן ביבי שחיזק את החמאס כול השנים שקרן כמוך יאללה כפיים ....תאשים את הזבאלללה זרקא על מה שאמר תאשים את ישראל הראשונה ושנייה המסובב השני אבישי בן חיים...המזל הרע של שרון שהוא מת אם היה ממשיך לחיות היה מתקן הכול בלי חשבון החייל האמיץ ביותר בתולדות צהל מול פחדניהו לך לך יש מלא מקום באברבנאל
    סגור
  • 4.
    ליצן החצר של ביבי
    משה 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    טוב שלא האשמת את גולדה
    סגור
  • 3.
    מה אמר צ'מברלין (ל"ת)
    טםטם 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    מעלים מהאוב אשמים (ל"ת)
    ישראל כיפור 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    עזה
    יודיק 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ינון מכין דעת קהל לניקוי ביבי. טענה ילדותית להאשים את שרון זל. אם הצבא ישן אחרי כל הגדרות הוא היה ישן גם בל גדרות. לביבי היו 10 הזדמניות לכבוש את עזה.ביבי הצהיר, במשמרת שלי לא יפתיעו אותנו ועכשו הוא מתחבא. גם הסיבוב הזה לא יגמר בכיבוש הרצועה ושהיה שם זה בלתי אפשרי מגל.
    סגור