בארץ

"אדוני ראש הממשלה, מה אם הילד שלך היה חטוף בעזה?"

ארגון אמהות בחזית הוציאו פנייה כואבת במיוחד בדרישה להחזיר את החטופים שלנו כאן ועכשיו: "החזרת השבויים והחטופים מיד, ללא שום המתנה נוספת! אדוני ראש הממשלה, מה אם זה היה הילד שלך? תטפלו בזה כאילו אלה הילדים שלכם ממש ולא פחות מזה. אנחנו לא נשתוק יותר. אנחנו כאן להלחם על החיים, תחזירו לנו את המשפחות"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
יומה השביעי של מלחמה "חרבות ברזל" הגיע הבוקר (שישי) כאשר לאחר מתקפת הפתע המזעזעת של ארגון הטרור חמאס על ישראל, למעלה מ-1,300 ישראלים נרצחו בדם קר, בעוד למעלה מ-3,700 פקדו את בתי החולים בארץ עם דרגות פציעה שונות כאשר גם בגזרת הצפון העניינים מתוחים מאוד עם נפילות ויריות בטפטופים מלבנון, כמו גם מספר היתקלויות. מספר החטופים שמוחזקים בידיי חמאס עומד ככל הנראה על כ-150 אזרחים ישראלים וחיילים.
ארגון אמהות בחזית הוציאו פנייה כואבת במיוחד בדרישה להחזיר את החטופים שלנו כאן ועכשיו: "אמהות בחזית מבכות את המתים ונלחמות על החיים. ממשלת ישראל, אנחנו דורשות שתסתכלו לכל האמהות בעיניים, ותפעלו בכל הכוח להחזרת השבויים והחטופים שלנו! כשאימהות בחזית פנו לצלב האדום נאמר לנו שממשלת ישראל טרם פנתה. האם זה נראה לכם הגיוני?!"
"אנחנו דורשות שזה לא יירד מסדר היום, שזה יטופל בנחישות עד שכולם יחזרו הביתה! לא משאירים פצועים בשטח, זוכרים? החזרת השבויים והחטופים מיד, ללא שום המתנה נוספת! אדוני ראש הממשלה, מה אם זה היה הילד שלך? תטפלו בזה כאילו אלה הילדים שלכם ממש ולא פחות מזה! אנחנו האימהות לא נפסיק לזעוק, לדרוש ולפעול!  הביאו את המידע על החטופים, דאגו לשלומם והביאו אותם הביתה!"
"לא ייתכן שעברו 6 ימים ואנחנו לא יודעות מה קורה עם החטופים. תושבי העוטף וביניהם קשישים וילדים, נשים וגברים, הופקרו ועתה צריך לעשות הכל כדי להחזירם! אנחנו נעמוד איתן עם המשפחות שכל שליבם מבקש הוא לשוב לביתם לחיק המשפחה. אנחנו לא נשתוק יותר. אנחנו כאן להלחם על החיים, תחזירו לנו את המשפחות הביתה!
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנים חטופים
    חן 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה מיותרת, מה הנאשם היה עושה לו בנו היה חטוף בעזה . נו באמת יש לו שני בנים בגילאי מילואים, והם לא יכולים להיות עכשיו בעזה, כי הם ממש רחוקים, הפה הג'ורה ילדז נמצא משתכשך בבריכות מיאמי והסיכון היחידי שהוא נחשף, זה שהשמש תיצלה אותו בשיזוף ברביקיו השני לומד בגולת אנגליה קשת היום וגם הוא נורא סובל, בשם הסובלים. בעסה בזמן מלחמה ואסון כבד שנפגעו בו אלפי אזרלים, היה אולי מן הראוי שחעשו קפיצת ניראות לפחות, ךמקרה שירצו להתנדב בעזרה כלשהי, פרט לנסתות וניבוךי פה לא ככה בנים צעירים שלא יבןאו במקרים כנל שלא לומר שילדז יכול לנדב מאבטח אחד לפחות מהטרויקה שאם מממנים, לחזירים
    סגור
  • 1.
    מנוולים
    אבי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבר אומר שביבי שכל אח, ארורים אתם ובני משפחתכם, למה העיגולדים לא נחטפים ? אולי בגלל שהם משתפים פעולה עם האויב?
    סגור