תקשורת ומדיה

יהודה לוי מתפוצץ: "המזד**ן הזה כבר לא מצחיק"

לאחר שקניה ווסט ממשיך עם סדרת האמירות האנטישמיות שלו והפעם הילל את היטלר ועושה מופע צחוק מבנימין נתניהו כשהוא עוטה מסכה שחורה, השחקן הישראלי לא נשאר אדיש: "הוא נהיה מסוכן באופן קיצוני, עבד כי ימלוך"
מערכת ice |  2
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
אם חשבנו שסאגת קניה ווסט מגיעה לסופה, אז לא היינו בכלל בכיוון. הראפר גם הלילה (אור לשישי) המשיך להפיץ את דעותיו האנטישמיות וכל העולם כבר לא מבין מה קורא למי שהיה פעם אחד הכוכבים הכי גדולים בתרבות הפופ.
אבל מה שעשה אמש, שבר את כל השיאים. ווסט הופיע בתכנית של קונספירטור מוכר בשם אלכס ג'ונס כשהוא רעול פנים. במסגרת הריאיון הוא שיבח את אדולף היטלר ועשה צחוק מבנימין נתניהו, אותו טען שהוא לא הכיר עד מלפני שבועיים, לאחר שנתניהו יצא נגדו בטוויטר. 
לטענת ווסט: "היטלר הביא הרבה דברים טובים לשולחן וטען כי היהודים הם אלו שמקדמים פורנוגרפיה (ולא בפעם הראשונה)". הדברים שאמר בראיון הזה, הצליחו להוציא ביקורות חריפות נוספות מצד כוכבים ישראלים, כולל יהודה לוי שטען: 'המזדיין הזה, עבד כי ימלוך הזה, הופך להיות מסוכן באופן קיצוני וזה כבר ממש לא מצחיק", זאת בצירוף תמונה של הראפר שטען בכותרת: "אני אוהב את היטלר". 
לאחרונה ווסט הכריז שהוא ירוץ לנשיאות בשנת 2024 ובסרטון הראשון המקושר לקמפיין שלו הוא טען שהציע לטראמפ להיות סגן הנשיא שלו, מה שכנראה הכעיס את הנשיא לשעבר לא מעט. עם זאת, לאחרונה ווסט ביקר את טראמפ עם ניק פואנטס הידוע בהיותו מכחיש שואה ואנטישמי. 
לצד פעילותו האנטישמית, ווסט הגיע השבוע לפשרה סופית מול הגרושה קים קרדשיאן, במסגרתו ישלם לה מזונות בסך 200 אלף דולר ויקבל עמה משמורת משותפת על ארבעת הילדים. עם זאת, על פי הדיווחים בפועל קרדשיאן היא זו שנמצאת עם הילדים 80% מהזמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לתבוע את המטורלל הזה על הוצאת דיבה (ל"ת)
    דינה 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד ביביסטית בלי מוח שלא יודעת מה זה דיבה. (ל"ת)
    צחי ל 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור