ויראלי

השחקנית האהובה נרצחה באכזריות: נדקרה 50 פעמים בכל חלקי גופה

השחקנית הגאורגיות האהובה ומשפיענית הרשת הטרנסית, קסריה אברמידזה, נרצחה השבוע באכזריות אחרי שגופתה נמצאה בביתה ועלייה סימנים של 50 דקירות. חשוד נעצר במעשה בזמן שניסה להימלט, ובמדינה מזועזעים לחלוטין. הרצח מגיע יום אחרי שבמדינה העבירו חוק נגד הקהיךה הלהט"בית, והוא ממש לא הראשון בשנים האחרונות
מערכת ice | 
קסריה אברמידזה (צילום אינסטגרם קסריה אברמידזה)
השחקנית הגאורגיות האהובה ומשפיענית הרשת הטרנסית, קסריה אברמידזה, נרצחה השבוע באכזריות אחרי שגופתה נמצאה בביתה שבבירה טביליסי על ידי שכניה, ששמעו צעקות, כשעל גופה לא פחות מ-50 סימני דקירה. הרצח זעזע אל המדינה, ומגיע יום אחרי שעבר חוק המגביל את זכויות הלהט"בים המדינה.
על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, בקה ג'איאני נעצר בחשד לרצח של בת זוגו בשדה התעופה, אחרי שככל הנראה ניסה לברוח מהמדינה. על פי החשד, לבקה ג'איאני יש היכרות מוקדמת עם החשוד ברצח, שאף נקלט במצלמות האבטחה של הבניין בו היא מתגוררת, כשהוא נכנס לדירתה ולאחר עשר דקות נמלט מהמקום בריצה.
השחקנית האהבה נחשבת לדמות משפיעה בקרב קהילת הלהט"בים, אחרי שעברה ניתוח להתאמה מגדרית לפני עשור. היא ייצגה את המדינה בתחרות היופי "מיס טרנס סטאר אינטרנשיונל" בשנת 2018. המדינה הוכתה בהלם, והקהילה חוששת מאוד לגורלה, אחרי שכבר שלוש נשים טרנסיות נרצחו שם בשנים האחרונות. 
החוק שעבר כרגע במדינה "ערכי המשפחה והגנה על קטינים" אוסר על תעמולה להט"בית. כך למשל, החוק יכול להגביל מצעדי גאווה במדינה, לצנזר סרטים וכלי תקשורת בנושא וכו'.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה