ויראלי

אייל ברקוביץ' מבריז: זה האירוע ממנו ברח עם האקסית

שרון כהן-ניר ואייל ברקוביץ' היו אמורים להשתתף באירוע החתונה של של ארז ניר, אך בשל שינוי ברגע האחרון בטיסתם, לא הגיעו בסופו של דבר. נוכחותם (או היעדרותם) של כהן-ניר וברקוביץ' מושכת תשומת לב מיוחדת לאור ההיסטוריה המשותפת בין הצדדים
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
ארז ניר, איש עסקים ישראלי בן 43, נישא בשנית בטקס מפואר באתונה ביום שישי האחרון. ניר, הידוע בעיקר כבעלה לשעבר של שרון כהן-ניר, בת זוגו הנוכחית של אייל ברקוביץ', התחתן עם מדריכת הפילאטיס נופר לוי, בת 25. החתונה התקיימה במלון "איסלה בראון קורינתיה" היוקרתי, כאשר שני ילדיו של ניר מנישואיו הקודמים, רון ושני, ליוו אותו לחופה.
על פי TMI, האירוע היה חלק משלושה ימי חגיגות מפוארות, אליהם הוטסו 380 אורחים על חשבון החתן. בין האורחים נראו שמות מוכרים מעולם הבידור והספורט הישראלי, כולל מאור ומירן בוזגלו, נטלי דדון ועמית פרליס, חיים נחום ואוריה עזרן, ושר פיטנס.

מעניין לציין כי שרון כהן-ניר ואייל ברקוביץ' היו אמורים להשתתף באירוע, אך בשל שינוי ברגע האחרון בטיסתם, לא הגיעו בסופו של דבר. נוכחותם (או היעדרותם) של כהן-ניר וברקוביץ' מושכת תשומת לב מיוחדת לאור ההיסטוריה המשותפת בין הצדדים.
ארז ניר, מלבד היותו דמות מוכרת בתקשורת בשל קשריו האישיים, הוא איש עסקים מצליח בתחום הנדל"ן. הוא בעלים של חברת נדל"ן בישראל וחברת בנייה נוספת ביוון וקפריסין. חתונתו המפוארת משקפת את מעמדו הכלכלי ואת הקשרים החברתיים הענפים שלו בקרב האליטה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה