ויראלי

תיעוד מטורף בישראל: לא תאמינו איפה כלבה מצאה אמצעי לחימה מוסלקים

כוחות של משטרת ישראל ביצעו סריקות באזור העיר רמלה, ובאמצעות הכלבה "לולה" הם חשפו בשטח פתוח בעיר שני אקדחים עם משתיקי קול. האמצעים הועברו להמשך חקירה במשטרה.
מערכת ice | 
כלב (צילום shutterstock)
משטרת ישראל הוציאה היום (שישי) תיעוד מטורף, זאת לאחר שלוחמי החטיבה הטקטית במג"ב פועלים בגזרת מחוז מרכז כחלק מהמבצע בשבועות האחרונים ומפעילים אמצעים מגוונים ויכולות מבצעיות שונות. 
ביום רביעי האחרון, כוחות החטיבה ביצעו פעילות מבצעית ממוקדת כנגד עבירות החזקה ושימוש לא חוקי באמצעי לחימה, למען שמירה על ביטחון האזרחים, על רקע הפשיעה שמשתוללת לאחרונה בישראל. 
הכוח ביצע סריקות לאיתור אמצעי לחימה בעקבות אירועי ירי בגזרה ובאמצעות הכלבה המדהימה "לולה", הם חשפו בשטח פתוח בעיר רמלה, שם אירע פיצוץ רכב מזעזע של עבריינים, שהביא לרצח של 4 חפים מפשע ולפציעתם של 8 אזרחים נוספים, שני אקדחים עם משתיקי קול. האמצעים הועברו להמשך חקירה במשטרה.
 
תפיסת אמצעי הלחימה מצטרפת לשורה של תפיסות שביצעו בחטיבה הטקטית בשבועות האחרונים במבצע "בלימת חירום", בהם 5 נשקים, 2 רימונים, 2 מטעני נפץ ותחמושת רבה. לסיום, נמסר ממשטרת ישראל הנוגע למלחמה בפשיעה שמרימה את ראשה ומשתוללת בתקופה האחרונה בישראל כי "לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול בכלל הגזרות כחלק מהמבצע למען ביטחונם של אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה