תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי מבקש את פרטי השוטר שתקף קשישים בירושלים

לאחר הפגיעה הנוראית בזוג קשישים בירושלים על ידי מכתזית משטרתית, יבגני זרובינסקי ואוריאל דסקל מגיבים היום ברשתות החברתיות ודורשים: מאסר לשוטר שהפעיל את הרכב
מערכת ice | 
יבגני זרובינסקי
בסוף השבוע האחרון נחשף הציבור לתיעוד מזעזע של מכתזית משטרתית פועלת באזור של הפגנה בירושלים, אך בזמן פעולתה פוגעת בזוג חרדים קשישים ותמימים שנקלעו לאזור ואפילו ניסו להתחמק מן המקום ללא פגע. בעקבות המקרה הנוראי, שעורר את זעמם של רבים, המשטרה פתחה בחקירה והמפעיל של המכתזית הושעה מתפקידו עד לסיום הבדיקה.
יחד עם זאת, בדיקת המשטרה טרם הסתיימה ועד לעת זו נמסר מטעמה כי נכון לעכשיו יחודדו נהלי השימוש במיכל התזה מסוג זה. בהתאם לכך, יבגני זרובינסקי פרסם סרטון בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא אמר: "כבר שלושה ימים עברו מאז... [ש]הצינור פרסם תיעוד שזה מה שמכתזית עשתה לסתם זוג מבוגרים בני 70 פלוס שסתם עברו ברחוב... פשוט ירתה בהם חומר כלשהו בתוך הפנים והשוטר פשוט המשיך לנסוע... במקום להודות ולהגיד סליחה... הם חושבים שנעבור על סדר היום וגם בחדשות... פשוט מתעלמים". 
 

יתרה מכך הוסיף זרובינסקי כי השוטר צריך לקבל לפחות 10 שנות מאסר וסיים את הסרטון באמרו: "אם למישהו יש פרטים של השוטר הזה, שם ותמונה אשמח לקבל אותם". 
לדעתו של זרובינסקי באשר לעונש שמגיע לשוטר שביצע את המעשה הנוראי מצטרף אוריאל דסקל, כתב 'כלכליסט' שהגיב ואמר: "את השוטר שעשה את זה צריך להכניס לכלא". 
כאמור, זוג הקשישים, בני 70 לערך, ניסו לעקוף את ההפגנה שהתרחשה בירושלים אך דווקא כאשר ניסו לבצע מעקף על מנת להימנע מההמולה הם הופתעו לגמרי כאשר זרנוק של מיכל התזה התיז בהם בעוצמה רבה חומר לא ידוע בצבע כחול. לדברי האישה ההדף היה כה חזק שהיא נפלה ונחבלה בידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה