תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13 חגגה בסוויטה במלון לכבוד השנה החדשה

מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 13 משתפת את העוקבים שחגגה את ראש השנה במלון חדש באילת ושיתפה תמונות מעוררות קנאה: "יצאה לי פוזה של חשה את עצמי בקטלוג"
מערכת ice |  1
רשת 13 (צילום מערכת אייס, shutterstock)
אזרחי ישראל חגגו את השנה החדשה בארוחות משפחתיות, וחלק נסעו לנפוש בארץ או בחו"ל. אחת מהנופשות היא מגישת רשת 13 ירדן הראל שנסעה להתארח במלון נווה אילת, מלון חדש בעיר הדרומית.
במהלך החופשה היא התארחה באחת מהסוויטות של המלון ושיתפה כי ילדיה הקטנים לא הגיעו יחד איתה, אלא נסעו לעשות את החג אצל הגרוש שלה. בהמשך שיתפה בסטורי כי יצאה לבלות באחד מחופי הים של אילת. 



(מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל)
בסטורי שהעלתה כתבה: "פעם קודמת הייתי פה עם הטרולים שלי. החג הזה הם לא איתי ואני מתגעגעת אבל יודעת שהם עושים חיים בידיים הטובות של אבא וסבא וסבתא".
נזכיר כי בשבוע שעבר מגישת ערוץ 13 שיתפה כי השתתפה באירוע סליחות יחד עם בן זוגה העיתונאי יוסי יהושע: "אתמול היינו בערב מיוחד מאוד שיזמה עמותת 'נותנים תקווה' ל-57 לוחמים, גיבורים וגיבורות פצועי חרבות ברזל", סיפרה הראל באינסטגרם והחמיאה לפצועים במילים: "אנחנו עם של גיבורי על. בזכותכם".
הראל חשפה שזו הפעם הראשונה ב-38 שנותיה שהיא מגיעה לסליחות בכותל: "חוויה מעצימה שקשה להסביר במילים", תיארה המגישה את האווירה במקום והוסיפה: "כמה עוצמה יש כאן".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתאום מותר לשמוח ולצאת לחגוג ערוץ מיץ של הזבל (ל"ת)
    תגובה ציונית 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור