שיווק ופרסום

עד שיחזרו הביתה: קמפיין פרסום מיוחד למען החטופים בעזה

משרד הפרסום גיתם BBDO משיק קמפיין חדש לציון שנה לאירועי השבעה באוקטובר, במטרה להעלות את המודעות לחטופים ולבקש סולידריות עם משפחותיהם, תוך שימוש במסר עוצמתי הממחיש את תחושת ההיעדר
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ תומר נויברג
לציון שנה לאירועי השבעה באוקטובר, משרד הפרסום גיתם BBDO משיק קמפיין מיוחד במטרה להעלות את המודעות לחטופים ולבקש סולידריות עם משפחותיהם. הקמפיין, ביוזמת סמנכ”ל הקריאייטיב איה בכור קוחניצקי, נושא את המסר: “כל זמן שהם חסרים – אנחנו לא שלמים”. המטרה היא להמחיש את תחושת ההיעדר של החטופים והשפעתם על החברה הישראלית.
במהלך הקמפיין, תצוגת פרסומות בטלוויזיה תתבצע עם טוויסט מרגש: פיקסלים צהובים יופיעו על המסך, המונעים צפייה בתוכן ומזכירים לצופים שהחטופים עדיין נעדרים. בין המפרסמים המובילים ששותפים לקמפיין נמצאים בנק הפועלים, חברת כתר, קבוצת פוקס, קבוצת מגדל, ומגדלי הים התיכון.

פרסומת של מגדל עם הקמפיין (צילום: יח"צ)
בנוסף, המסר יופץ בשלטים דיגיטליים ובפרסומים ברשתות החברתיות, שם משפיענים יעלו תכנים עם פיקסלים צהובים. יתרה מכך, חלק מההכנסות מהקמפיין יועברו למטה משפחות החטופים, במטרה לתמוך במשפחות ולעודד את הציבור להמשיך ולהשאיר את הנושא על סדר היום הציבורי.
לדברי ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO: "קשה להאמין שחלפה שנה מאותה שבת נוראית ועדיין יש לנו חטופים שאינם איתנו. הקמפיין הנוכחי נועד להעביר מסר חזק וברור: החברה הישראלית אינה שלמה כל עוד החטופים אינם בבית. מטרתנו היא להעלות את המודעות ולגייס את הציבור לתמיכה והזדהות עם המשפחות. כולי תקווה כי נתבשר בשורות טובות כבר בתקופה הקרובה."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה