בארץ

"לא קל לצפות בתמונות": הרמטכ"ל לשעבר בעימות אלים עם המשטרה

בכירי מערכת הביטחון נוהגים לפקוד באופן קבוע את ההפגנות התמיכה במאבק לשחרור משפחות החטופים. הרטמכ"ל לשעבר דן חלוץ, השתתף בהפגנה שנערכה בסמוך למעונו של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה, נשכב על הכביש ופונה ובכוח על ידי המשטרה | צפו
מערכת ice |  3
דן חלוץ בקיסריה (צילום ראובן גפני שטכפמן)
בדומה לכל שבת מפרוץ במלחמה, במוקדים רבים בישראל התקיימו הפגנות תמיכה במאבק לשחרור החטופים. המאבק של משפחות החטופים, זכה לתמיכה ציבורית ושל אנשי ציבור ובכירי צה"ל והמערכת המדינית, בניהם גם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ.
במהלך הפגנה שהתקיימה אתמול (שבת), בקיסריה בסמוך למעון ראש הממשלה, חלוץ וחבריו בניהם (תת אלוף בדימוס אמיר השכל ויובל סלע), ישבו וחסמו את הכביש המוביל לביתו של ראש הממשלה נתניהו וסרבו להתפנות מהמקום.
לאחר שאלו סרבו לדרישות המשטרה לפנות את הכביש, הרמטכ"ל לשעבר וחבריו נשכבו על הכביש ושוטרים שפעלו במקום, נאלצו לפזר את המפגינים החוסמים בכוח ובניהם גם את חלוץ.
 
דובר צה"ל לשעבר תא"ל אבי בניהו, התייחס למעשי חלוץ וחבריו בהפגנה ובקיסריה וכתב על כך בחשבון שלו ב-X (טוויטר לשעבר): "מאוד לא קל לצפות בתמונות הללו שמגיעות הערב מקיסריה. הרמטכ״ל ומפקד חיל האויר לשעבר, טייס הקרב המהולל רא״ל דן חלוץ (76) שוכב על האספלט ומפונה בכוח  ע״י שוטרי מג״ב. יען כי ישאלו אותך נכדייך: ״סבא, היכן היית ביום ההוא ומה עשית כדי לשמור לנו על המדינה״? מצדיע לו. על הנחישות וההקרבה".
הפגנות מטרה משפחות החטופים עומדות בסימן "כמעט שנה של כישלון והפקרה" ובמוקדים נוספים בישראל תועדו עימותים עם המשטרה. בתיעוד שפורסם ברשת מתוך הפגנה שהתקיימה בדרך בגין בתל אביב, נראה אחיינו של החטוף אברהם מונדר, שנרצח בשבי חמאס, נעצר על ידי המשטרה ומוכנס לניידת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוכר מניות
    הבחור 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמצא בבורסה
    סגור
  • 2.
    דין אחד לכולם
    יהודי 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה לא משנה אם היה רמטכל (שאני מסופק באמינותו ובאהבתו לעם היהודי) אם היה רב בפינוי גוש קטיף או רופא או אדם מן השורה אל תתבלבל בניהו התרגלת שעושים זאת בשם נחוק רק לצד אחד מנהעם מה שמסביר שאינך מאמין ורוצה באחדות
    סגור
  • 1.
    הפסיכיאטר המחוזי
    YAAKOV 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דן חלוץ ראה את עצמו יושב כבר על כיסא ראש הממשלה. גם מזרחי, גם "גיבור ישראל", גם משתכנז וכמעט אחד משלהם (טוף, היה חסר לו רק "יפה הבלורית והתואר"). מה עוד אפשר לבקש? "מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה"? הכול היה מוכן. הכול היה סלול. הוא רק היה צריך לשמור שלא תהיה תבערה ביטחונית (כדי שהריקבון של הצבא חלילה לא יתגלה) להופיע כמו דוגמן וידוען בתקשורת, עם כמות לא קטנה של נענועים של הכתפיים, להזכיר לכולם שמדובר ב "גיבור ישראל" שהולך להיות "מר ישראל" (ראש ממשלה). עד שבא נסראללה ופוצץ את הבלון.
    סגור