בארץ

משפחות החטופים מחריפות את המאבק: הפגנות ענק בכל הארץ

יממה שלישית ברציפות שמתקיימות הפגנות ענק בכמה מוקדים בארץ לאחר החזרת גופותיהם של ששת החטופים שנחטפו חיים לרצועה ונרצחו על ידי מחבלי החמאס. כעת, משפחות החטופים יוצאות נגד השינויים שביצע נתניהו בתנאי העסקה וטענו: "נתניהו לא יכול לטעון שהוא לא מטרפד עסקה"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו על רקע המחאות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר, תומר נויברג)
לאחר שבתחילת השבוע, הוחזרו גופותיהם של שישה חטופים שנלקחו על ידי מחבלי החמאס לרצועה בשבת השחורה, מטה משפחות החטופים החליטו על החרפת המאבק. כעת, לאחר שגם הצליחו להשבית את המשק, זהו היום השלישי ברציפות שמתקיימות הפגנות במוקדים רבים ברחבי הארץ. 
היום (שלישי), העיתונאי רונן ברגמן חשף ב-Ynet את המסמך שישראל העבירה בסוף מאי אשר כולל את השינויים שהכניס ראש הממשלה. המסמך, כולל שבעה עמודים בכתב, נספחים ומפות ורשימת שמות של 40 חטופים. במסמך ההבהרות שינוי באופן קיצוני את עמדותיו לאחר שבחודש מאי ישראל קיבלה את מרבית התנאים הציב חמאס. 
מטה משפחות החטופים, התייחס לחשיפת המסמך ומסרו כי: "ראש הממשלה לא יכול לטעון יותר שאינו מטרפד ואינו מכשיל את העסקה. מסמך ההבהרות שחשף רונן ברגמן הוא עוד מסמר בארון עסקת החזרת החטופים. די להונאה ולהפקרה. די לשקר לציבור ודי לספינים של פילדלפי. עד מתי ירצחו חטופים בשבי בעוד נתניהו משחק במפות ובדעת הקהל?. ראש הממשלה צריך לצאת לציבור עם הודעה אחת בלבד: סוכם מתווה להחזרת החטופים. כל 101 החטופים, החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה".
עוד נכתב בתגובת מטה המשפחות כי: "עם ישראל לא מעוניין יותר לשמוע ספינים. למעלה מחצי מיליון אזרחי ישראל יצאו השבוע לרחובות להפגין ולקרוא לממשלה לחתום על עסקה עכשיו. זאת האמת היחידה והבלעדית: אזרחי ישראל רוצים את החטופים והחטופות בחזרה בבית".
כאמור, גם הערב נערכו הפגנות במוקדים שונים בארץ בהן קוראים המפגנים לשחרור החטופים. נכון לעכשיו, אלפים מוחים בדרך בגין שבתל אביב. שוטרים התנפלו על אחד המפגינים שעבר לנתיב הנגדי בכביש. לאחר מכן הוא הוכנס לרכב משטרתי כבמקביל כמה מפגינים התקבצו סביב הניידת כשנסעה משם.
כרגע בשל המחאה בדרך מנחם בגין בת"א חסומה לתנועה דרך מנחם בגין משדרות שאול המלך עד רחוב קפלן לשני הכיוונים (כולל השיקועים).  עקב החסימות ייתכנו עומסי תנועה כבדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עסקה
    דליה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לעסקה מופקאת צריך למחוק את עזה עכשיו עכשיו
    סגור