השוק

בגיל 44: היזם החרדי בדרך להנפקה של 1.5 מיליארד שקל

רייסדור בדרך לבורסת תל אביב, כאשר היזם והמפיק יקי רייסנר עומד מאחורי החברה שזינקה בענק בשנים האחרונות וכיום, החברה פעילה במגוון תחומים, כולל מגורים, התחדשות עירונית, ומשרדים ומסחר, עם פרויקטים הפרוסים ברחבי הארץ
מערכת ice |  1
דיור-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ שחר יערי, shutterstock)
יקי (יעקב) רייסנר מייצג פנים חדשות בעולם הנדל"ן הישראלי. בן 44, חרדי ממשפחה מיוחסת, רייסנר אינו רק יזם נדל"ן מצליח, אלא גם מפיק ויוצר בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. כעת, חברת הנדל"ן שלו, רייסדור יזמות, עומדת על סף הנפקה בבורסת תל אביב לפי שווי מוערך של כ-1.5 מיליארד שקל, במה שעשוי להיות אחת ההנפקות הגדולות ביותר בשוק ההון הישראלי השנה.
רייסנר הקים את רייסדור בגיל 25 בלבד, לאחר שהחל את דרכו כמחסנאי באתר בנייה. כיום, החברה פעילה במגוון תחומים, כולל מגורים, התחדשות עירונית, ומשרדים ומסחר, עם פרויקטים הפרוסים ברחבי הארץ. למרות שהחל את דרכו במגזר החרדי, כיום רק 15% מהדירות שהחברה בונה נמצאות באזורי ביקוש חרדיים, מה שמעיד על התרחבות משמעותית של פעילות החברה.

על פי כלכליסט, מה שמייחד את רייסנר הוא גישתו הזהירה והסולידית לעסקים. הוא ידוע כמי שנמנע מלקיחת סיכונים מיותרים, ומעדיף לבנות בפריפריה, שם תהליכי התכנון והבנייה מהירים יותר. גישה זו הוכיחה את עצמה במיוחד בתקופות של תנודתיות בשוק, כאשר רייסדור נמנעה מרכישת קרקעות יקרות וחזרה לפעילות רק כאשר המחירים התמתנו.
לצד פעילותו בתחום הנדל"ן, רייסנר מנהל קריירה מקבילה בתעשיית הבידור. הוא הקים את חברת רייסדור הפקות ב-2016, והפיק סרטים וסדרות טלוויזיה, כולל הסרט המצליח "בחורים טובים" שעוסק בעולם השידוכים החרדי. פעילות זו משקפת את יכולתו של רייסנר לגשר בין העולם החרדי והחילוני, ולהביא סיפורים ייחודיים למסך הגדול והקטן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין למה הוא מצליח דווקא בנדלן
    דוד 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שהוא מנפיק את עצמו ע"י שר חרדי במשרד השיכון יפה יפה ואנחנו פה נחפש משאלות אה, חילוני עדיף בשיכון
    סגור