נדל"ן ותשתיות

רייסדור ושופרסל בעסקת ענק: פרויקט בשווי 700 מיליון

חברת רייסדור רכשה משופרסל 4.5 דונם בקריית גת בשווי של 50 מיליון שקלים. במסגרת הרכישה רייסדור תבנה לשופרסל סניף חדש לצד פרוייקט מגורים שהחברה תבנה
מערכת ice |  2
יקי רייסנר (צילום יחצ, מתוך אתר החברה רייסדור, פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת רייסדור מרחיבה את נכסיה ומדווחת היום (שני) כי רכשה מחברת שופרסל קרקע בגדול 4.5 דונם בקריית גת בשווי של כ-50 מיליון שקלים. במסגרת הסכם הרכישה, תשלם רייסדור לשופרסל 15 מיליון שקלים ותבנה עבורה סניף חדש הנפרס על פני כ-1,500 מ"ר.
בנוסף לכך, על הקרקע יוקם בניין עם עירוב שימושים, כחלק מפרויקט התחדשות עירונית נרחב בעיר, בהשקעה כוללת של כ-700 מיליון שקלים, הנפרס על שטח של כ-10 דונם וכולל כ-450 יחידות דיור.
עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת, שנחתמה בין רייסדור לשופרסל בנובמבר 2022, בה רכשה חברת רייסדור מחברת שופרסל קרקע בנהריה בשווי של כ-70 מיליון שקלים, עם תכנון להקמת בניין בו 360 יח"ד, בהשקעה של כ-600 מיליון שקלים.        
הפרויקט החדש יהיה חלק ממהלך פינוי בינוי ברחובות הרימון והעצמאות בקריית גת, שם ייהרסו 48 דירות עליהן ייבנו שני מתחמים שיכילו כ-450 יחידות דיור וסניף שופרסל כאמור. את תכנון הבניינים מוביל משרד האדריכלים פישר אלחנני.
יקי רייסנר, מנכ"ל רייסדור: "אנו נרגשים על חתימת הסכם רכישת הקרקע משופרסל בלב המתפתח של העיר קריית גת. עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת שהתבצעה בין החברות לאחרונה בעיר נהריה ומאפשרת לנו לעסוק בהתחדשות עירונית ובפיתוח איכותי של שכונות מגורים. נמשיך להוביל את פיתוח הערים בכל ארץ ולהנגיש לציבור הישראלי חווית מגורים יוקרתית, מבנים מעוצבים ושטחי מסחר חדשניים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתם כתבת יחץ שיקרית. מדובר ביזם בפשיטת רגל. (ל"ת)
    לקוח רייסדור 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מפנטז
    שמעון מדר 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לפנטז על פניות רגל
    סגור