נדל"ן ותשתיות

חברת רייסדור ממשיכה לרכוש קרקעות: זה המכרז בו זכתה

חברת הנדל"ן זכתה במכרז של רמ"י לרכישת קרקע בשווי של 15 מיליון שקל, קרקע זו נמצאת בסמוך לשטח גדול יותר בו רייסדור זכתה, שוויו מסתכם בכ-62 מיליון שקל
מערכת ice |  1
יקי רייסנר (צילום יחצ)
חברת רייסדור, בבעלותו של יזם הנדל"ן יקי רייסנר, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע בצומת נחשונים (מתחם 502) הנפרסת על 4,421 מ"ר בסך 15 מיליון שקל.
קרקע זו סמוכה ל-6.5 דונם בהם זכתה רייסדור בסך 62 מיליון שקל, עליהן תקים החברה מגדל עסקים פורץ דרך עם שטחי תעסוקה ומסחר מרהיבים. המגדל היוקרתי יהווה חלק ניכר ממתחם העסקים החדש, "Elad Business Triangle", הכולל מעל מיליון מ״ר של מסחר ותעסוקה במתחם הנפרס על שטח של 280 דונם. במתחם החדש יקומו שטחי מסחר שוקקי חיים, משרדים חדשניים ותיבנה כיכר עירונית מרהיבה.
הפרויקט ממוקם במיקום נחשק, שהופך את האזור למעוז עסקים אטרקטיבי במיוחד. מתחם העסקים מצוי בסמיכות לעיר אלעד, לוקיישן עם אוכלוסייה צומחת, נגישות נוחה לתחנת הרכבת המתוכננת באלעד, כ-20 דק משדה התעופה נתב"ג ובצמידות לכביש 6 ולכביש 444.
יקי רייסנר, בעלים ויו"ר רייסדור: "אני נרגש על הזכייה הנוספת בקרקע בצומת נחשונים, צעד נוסף בהתקדמות למימוש הקמת משולש העסקים החדש. אנו צפויים לבנות על הקרקע מגדל עסקים מיוחד במינו שיסייע רבות לפיתוח האזור ויהפוך את אלעד לנקודת ציון מרכזית במפה העסקית של ישראל."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבדקו אותו, מה לו ולשר השיכון
    יהודי עובד, לא עסקן 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו זוכה במכרז ומתרגש, כאילו כולנו פה נולדנו אתמול ולא יודעים שהוא המקורב של ההוא העסקן שקיבל את התיק בו הוא עושה לביתו באמצעות חבריו. מושחתים
    סגור