נדל"ן ותשתיות

הדירה ההיסטורית של ת"א עומדת למכירה: מה תקנו ב-5.6 מיליון שקל?

דירתה של ח"כ לשעבר יעל דיין ז"ל בכיכר רבין בתל אביב מוצעת למכירה על ידי משפחתה, והמחיר ירד ב-250,000 שקל. בדירה 3.5 חדרים והיא משתרעת על שטח של 105 מ"ר
מערכת ice | 
עיריית תל אביב (צילום shutterstock, פלאש 90)
היסטוריה למכירה: הדירה בה התגוררה ח"כ לשעבר יעל דיין ז"ל ב-12 השנים האחרונות לחייה, מוצעת למכירה תמורת סכום של 5.65 מיליון שקל. הדירה נמצאת בכיכר רבין בתל אביב ומשקיפה על בניין העירייה. בחודש האחרון ירד המחיר ברבע מיליון שקל.
הדירה משווקת על ידי תיווך רי/מקס פלייס והיא כוללת 3.5 חדרים, על שטח של 105 מ"ר. היא ממוקמת בקומה 4 עם מעלית, עם מקלט, אך ללא חניה. בימים אלה עוברת כיכר רבין שיפוצים נרחבים לצורך הקמת תחנת הרכבת הקלה.
יעל דיין, הלכה לעולמה במאי האחרון בגיל 85, לאחר שסבלה ממחלת ריאות היא היתה סופרת, עיתונאית וחברת כנסת מוערכת שבמשך שנים לחמה עבור זכויות נשים. היא זכורה כאישה פורצת דרך בחקיקה הישראלית, כאשר הייתה מיוזמות החוק שאוסר על הטרדה מינית. הייתה חברת הכנסת מטעם "העבודה", וסגנית ראש עיריית תל אביב-יפו מטעם מרצ תל אביב-יפו בשנות ה-90'. היתה כמובן בת למשפחת דיין המפורסמת, בתו של שר הביטחון לשעבר משה דיין המנוח, ואחותו של הבמאי המנוח אסי דיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה