ויראלי

הזמר הוותיק באמירה שערורייתית: "פרחה דוחה"

אפרים שמיר שיתף את הדברים שאמרה השרה נגד אחים לנשק כי הם "הסכנה בגדולה ביותר למדינה" ובצורה משולחת רסן כתב: "פרחה דוחה".
מערכת ice |  4
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אפרים שמיר שוב עושה את זה. בעקבות ראיון החג של חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן בו היא טענה: "האחים לנשק? הסכנה הגדולה ביותר למדינה", כוכב להקת כוורת הוותיק תקף אותה במילים קשות במיוחד.
שמיר שיתף את הדברים שאמרה השרה ובצורה משולחת רסן כתב: "פרחה דוחה". הדברים של השרה נאמרו לאחר שיוחסו למשרד התחבורה טענות על חוסר מעש בנוגע לסוגיית ההסעות של חיילים בצו 8 בחג, דבר שבפועל לא קרה והמשרד פעל בהחלט לטובת החיילים.

רק לפני כשנה, על רקע האירועים האלימים בהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, שכללו מספר נסיונות דריסה לכאורה של מפגינים וכמו כן, גם התנפלות של מפגינים על רכבים ושל נהגים על המפגינים באלימות קשה, הזמר הוותיק אפרים שמיר, המזוהה בעיקר מחלקו בלהקת 'כוורת' האגדית, ומי שביצע את השירים 'ערב של יום בהיר', 'היא כל כך יפה' ו'שיעור מולדת' שהפכו לנכסי צאן ברזל ולחלק בלתי נפרד מהפסקול של המוזיקה הישראלית ומי שחתום על לא מעט אמירות שנויות במחלוקת בתקופה האחרונה, כולל נגד המפגינים בעד הרפורמה המשפטיתנגד משפחת נתניהו ואפילו נגד אביב גפן, סיפק אמירה קשה נוספת - עם קריאה ברורה לאלימות קשה.
אפרים שמיר כתב בחשבון הפייסבוק שלו כך על האלימות בהפגנות: "לדעתי כשהמפגינים נתקלים באלימות של הביביסטים הבזויים, זה צריך להיגמר בזה שהערס התוקף שרוע על הכביש כי המשטרה לא תגן עליכם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נו אז מה ?
    יוסי 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא סתם זמר שעבר זמנו. היא נבחרת ציבור, לא ברור עקב איזה כשרונות בחרו בה למקום ריאלי בליכוד, ייתכן שלהיות עילג ויסר כישרון זה מספיק כדי להגיע לקדמת המפלגה.
    סגור
  • 3.
    אומנים שמאלנים רחוקים ממסורת ישראל, מהיסטוריה של ארץ יש
    יהודי 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתבייש אפרים שמיר. אתה ושכמותך, שמאל אלים שגרמתם ל 7 באוקטובר.הסרבנות, האיומים על ראש ממשלה שניבחר בבחירות דמוקרטיות, יצירת כאוס ואנטישמיות במדינת היהודים... מנעו מודיעין מנתניהו... ! אנו בזה לך ולשכמותך. תבדוק אם השורשים שלך יהודיים.
    סגור
  • 2.
    אפריים שעושה במכנסיים
    ערן 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החוכמולוג שוכח שהוא בעצמו חזק רק בדיבור ושירה ולא בעשייה והחלטות אחראיות... חכם בהתקפות מהמקלדת והפצת הרוע שלו. מה הוא תרם אי פעם חוץ מלהיות אשמאי זקן?
    סגור
  • 1.
    אפריים שמיר
    משה 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שתלך כפרה כל חברי הליכוד יאפס
    סגור