תקשורת ומדיה

הזמר הוותיק מתפוצץ על חבר הכנסת: "כלב פשיסטי מטונף"

הזמר הוותיק אפרים שמיר, חבר להקת 'כוורת' המיתולוגית, במתקפה חריפה נגד ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד: "הוא אכן 'כלב פשיסטי מטונף'". על משפחת נתניהו כתב: "גנבת מורשעת בעלת הפרעות אישיות וילד ז' עומדים מאחורי ראש ממשלה חלש, חבוט, מגוחך ופתטי וביחד מובילים את המדינה אל סופה המר"
תום נחום |  3
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי שגרם לסערה גדולה עם דבריו על המפגינים בעד הרפורמה במערכת המשפט לפני כחודשיים, הזמר הוותיק אפרים שמיר, המזוהה בעיקר מחלקו בלהקת 'כוורת' האגדית, ומי שביצע את השירים 'ערב של יום בהיר', 'היא כל כך יפה' ו'שיעור מולדת' שהפכו לנכסי צאן ברזל ולחלק בלתי נפרד מהפסקול של המוזיקה הישראלית, נמצא כעת במרכזה של סערה גדולה על רקע מספר התבטאויות בעלות אופי אנטישמי בהן חצה את הגבול וסיפק במספר פוסטים בפייסבוק אמירות קשות במיוחד על רקע חזרת החקיקה ברפורמה המשפטית וכמו כן, על רקע הדיווחים על פוגרומים של מתיישבים יהודים בכפרים ערבים ביהודה ושומרון בעקבות גל הפיגועים.
שמיר כתב במספר פוסטים קשים בפייסבוק כך: "כל מי שלא משמיע קול זעקה על הפוגרומים בשטחים הוא משת"פ של הנאציזם היהודי. המדינה ישראל הציונית מתה. תחי מדינת נאציאל. ישראל מדינאצית. בנימין (נתניהו) אתה בצרות גדולות, קח את המטוס המלכותי וברח כל עוד אתה יכול, ממליץ על ארגנטינה. עם ישראל משלם על עוונותיו, קארמה". בפוסט נוסף שמיר העלה את תמונתו של נתניהו וכתב: "השטן".

הפוסטים של אפרים שמיר (צילום מסך - פייסבוק)
בנוסף, שמיר תקף גם את חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד, שחוטף לטענתו בימים האחרונים איומים ונאצות קשות ברשתות החברתיות, כאשר הזמר הוותיק כתב עליו כך: "ח"כ חנוך מילביצקי הוא אכן 'כלב פשיסטי מטונף'". בציוץ נוסף כתב על משפחת נתניהו: "בפועל אישה שהיא גם גנבת מורשעת, וכמו שזה נראה גם בעלת הפרעות אישיות, ובנה הקרוי בפי העם ילד ז', שגם הוא חריג (בלשון המעטה), עומדים מאחורי ראש ממשלה חלש, חבוט, מגוחך ופתטי וביחד מובילים את המדינה אל סופה המר".
כזכור, שמיר גם התייחס לפני כשבועיים בסדרת פוסטים בפייסבוק למצב סביב הרפורמה המשפטית, וכמו כן, התייחס גם לסערת המתקפה בעלת הניחוח הגזעני של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נגד מגישת חדשות 12 קרן מרציאנו סביב אופן הסיקור שלה על היחלשות הדולר/התחזקות השקל.
אפרים שמיר כתב כך לחבריו בפייסבוק: "מדינת ישראל מתה, רוב אזרחיה עדיין לא קלטו שזה המצב. לאט לאט כולם מתרגלים לאווירת נאציו-פשיזם. בקרוב מי שיעליב חרדים, מרוקאים, חובשי כיפה, עבריינים או מטומטמים מכל סוג ייענש.. מותר ומומלץ להעליב חילונים אשכנזים ליברלים".

כאמור, זו לא הסערה הראשונה סביב אפרים שמיר, כאשר כזכור, לפני כחודשיים, אחרי שבועות ארוכים בהם השמאל היה זה שנתן את הטון בהפגנות ברחבי הארץ נגד הרפורמה במערכת המשפט, אותה רבים מכנים גם 'ההפיכה המשפטית' או 'ההפיכה המשטרית', הימין ענה בהפגנת ענק משלו, כאשר השאלה הגדולה ביותר סביב מפגן העוצמה של הימין הישראלי שעלה לירושלים על מנת להביע תמיכה ברפורמה המשפטית ובזכותה של ממשלת הימין, שהשיגה 64 מנדטים, לממש את המנדט ולמשול, כולל בסוגיית הרפורמה המשפטית, כאשר ההערכות סביב כמות המפגינים נעו בין 130 ל-250 אלף מפגינים.
 
מי שבחר לתקוף בצורה ספק גזענית הוא לא אחר מאשר הזמר הוותיק אפרים שמיר, הזכור בעיקר משיריו עם להקת 'כוורת', בייחוד בשיר 'ערב של יום בהיר', אשר כתב בדף הפייסבוק שלו כך: "היום מיליון ערסים יוצאים לרחוב, מעניין מה יהיה גודל המזבלה שישאירו אחריהם".

הפוסט של אפרים שמיר (דף הפייסבוק של אפרים שמיר)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש ממשלה בישראל
    שלמה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי לשמוע אותך בזמן שהיית בלהקת כוורת היום לצערי לא מתאים לך כמה לדבר
    סגור
  • 2.
    הזמר הוותיק הוא עבריין שישב בכלא שנתיים!
    רני 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמו יפים פימה שמוקלר..שמוק לר מתאים לו מאוד . איך עד עכשיו הוא לא שוב בכלא ??..
    סגור
  • 1.
    לתת במה ליצור הזה? (ל"ת)
    למה צריכים 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור