בארץ

בחומוס אליהו מגיבים לפיגוע המזעזע בסניף בעלי: "צער עמוק"

בדף הפייסבוק של 'חומוס אליהו' הגיבו לפיגוע המזעזע בסניף בעלי: "משפחת חומוס אליהו מביעה את צערה העמוק ומשתתפת בכאבן של משפחות הנרצחים, מחבקת ומאחלת החלמה מהירה לפצועים"
תום נחום | 
זירת הפיגוע בחומוס אליהו (צילום פלאש 90)
פיגוע ירי מחריד אירע אתמול (שלישי) ביישוב עלי שבשומרון. הפיגוע המזעזע אירע בתחנת דלק ובמסעדת "חומוס אליהו" סמוך ליישוב, כאשר שני מחבלים חמושים פתחו בירי מסיבי ורצחו ארבעה בני אדם, בעוד ארבעה נוספים נפצעו באירוע ופונו לבית החולים.
בדף הפייסבוק של 'חומוס אליהו' הגיבו לפיגוע המזעזע שאירע באחת ממסעדות הרשת כאשר כתבו כך: "משפחת חומוס אליהו מביעה את צערה העמוק ומשתתפת בכאבן של משפחות הנרצחים, מחבקת ומאחלת החלמה מהירה לפצועים".
במהלך האירוע, אחד המחבלים נוטרל, כאשר המחבל השני נמלט עם רכב, שעל פי החשד גנב מתחנת הדלק. לאחר מרדף שנמשך לא מעט זמן, כוחות הביטחון הצליחו לנטרל את המחבל השני. 
אחד מעדי הראייה בפיגוע המחריד, אביעד גדות, חשף בחשבון הטוויטר שלו כי קיבל הצעה להתראיין בחדשות 13, אך סירב. בציוץ שהעלה הוא הוסיף את שיחת הוואטסאפ בינו ובין אחת מאנשי חדשות 13: "מה נשמע אביעד? זה מחדשות 13", נכתב בהודעה הראשונה.
 עוד הוסיפו: "נשמח לסגור איתך ראיון לתוכנית שלנו שכרגע באוויר על מה שראית בפיגוע הנוראי, יכול לעלות מולנו בזום", גדות השיב: "זה לא אני הייתי שם אלא אחי, אבל מחילה. הוא לא מתראיין למי שמקדם סרבנות ופוגע בצה"ל". בחדשות 13 השיבו לו: "אנחנו רוצים שאתה תדבר", והוא השיב: "תחזרו בכם, תתנצלו בפני עם ישראל וצה"ל ואז נדבר". לסיום, הגיבו לו מחדשות 13: "עמה מה? טוב סגור בכל אופן תודה".
בציוץ שהעלה הוא כתב: "היה לי מאוד קשה להתראיין היום לערוצים שלדעתי פוגעים תודעתית במדינת ישראל וצה"ל. אחי ומשפחתו כמעט נרצחו, אין לי אמון בתקשורת השמאל הקודחת חור בספינה בעוד אויבינו מרימים ראש.
אותו גדות אגב גולל את סיפור הגבורה של אחיו, שנטרל לפחות את אחד המחבלים בפיגוע, בסדרת ציוצים בה כתב: "אחי הגיבור. תחנת דלק עלי. מנפח אוויר. הילדים ברכב. לפתע רכב עם ערבים 15 מטר מהם. מבט מחשיד. בנו רצה לנפח יחד איתו את הגלגלים, אבל אחי חשד ובקש שישאר. לפתע דלתות נפתחות והם פורקים עם M16 ומתחילים לירות. לרצוח יהודים. הילדים נשכבים על רצפת הרכב. אחי מאגף מחבל אחד ויורה בו 10 כדורים עד שהוא נופל. כעת מתאוששים, הוא והילדים. הופקרנו, אנו וילדינו, לידי אויב חמוש בנשק צה"לי. אוקיינוס טרור. אין שר ביטחון, אין אלוף פיקוד מרכז. זה רק אתה או האויב. בשבריר שניה. טירוף מוחלט, יתומים, אלמנות וגיבורים אלמונים".
מי שצייץ מחדש את דבריו של גדות הוא פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, אשר כתב על כך: "גיבור. וכל מילה, הפקרות ובושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה