תקשורת ומדיה

פאנליסט הפטריוטים בערוץ 14 מתפוצץ: "הפך אותה לשפחה"

על רקע הסערה סביב העימות החזיתי ב"אולפן שישי" של חדשות 12, במסגרתו ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, דרש להשתיק את הפאנליסטית דניאל רוט אבנרי, פאנליסט 'הפטריוטים', יותם זמרי, תקף: "יפה לראות את ההתגייסות של אנשים שהזדהו עם מיצג השפחות - רואים מישהי שהופך אותה רמטכ"ל לשעבר לשפחה והולכים לצד שלו"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
על רקע הסערה סביב דבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לחברת פאנל 'אולפן שישי' של חדשות 12, דניאל רוט אבנרי, בשישי האחרון, פאנליסט 'הפטריוטים' של ערוץ 14, יותם זמרי, תקף אמש (ראשון) בתוכנית בחריפות את המצודדים בברק ואמר: "מה שיפה לראות זה את ההתגייסות של אנשים שלפני רגע הזדהו עד עמקי נשמתם עם מיצג השפחות - רואים מישהי שהופך אותה רמטכ"ל לשעבר לשפחה והולכים לצד שלו".
הביקורת הקשה של זמרי מגיעה כאמור בעקבות מה שאירע בתוכנית "אולפן שישי" ששודרה בשישי האחרון והגיעה לטונים גבוהים במהלך דבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שקרא פעם נוספת למרי אזרחי כתגובה להתנהלות הממשלה. בשלב מסוים, כאשר ראש הממשלה לשעבר קרא לנתניהו "איש חלש מאוד", חברת הפאנל דניאל רוט אבנרי התפרצה לדבריו ואמרה "האיש החלש הזה הוא ראש הממשלה כבר שנים רבות, מה שאתה ניסיתי להמשיך ולהיות".
 
משם זה התדרדר לחילופי צעקות, כאשר רוט אבנרי הבהירה כי היא מזועזעת מדבריו של ברק בשידור חי וזה מצידו ביקש "להשתיק את החברה" ולחזור למה שרצה ולהגיד. בסוף, ברק אף הוסיף עקיצה נוספת: "לא להיות מהדורת טלי גוטליב של ערוץ 12".
 
רוט אבנרי שיתפה את חילופי הדברים בינה לבין ברק בטוויטר וכתבה: "אני מבקש להשתיק את החברה" אומר עלי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שבאותו ראיון מסביר על דמוקרטיה ודיקטטורה".
מבין התגובות המעניינות לציוצה של הפרשנית הפוליטית, ניתן היה למצוא את זה של אחד ממנהיגי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, רועי נוימן, אשר כתב: "צודק אהוד, את מפרה סיכומים עם העורך וגם הגרסה של ביבי לטלי גוטליב באולפש". עיתונאי וואלה דוד ורטהיים היה תקיף יותר: "לכי ל-14, ניסים ואטורי לא ישתיק אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה