תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים מתפוצץ: "הרגתם את איילה חסון, מרעילים בשנאה"

אחרי שראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אבי חימי, נחקר במשטרה בעקבות חשיפתה של העיתונאית הוותיקה איילה חסון, כוכב 'הפטריוטים' אלדד יניב יצא להגנתה: "הרגתם אותה כשחשפה את חימי כי אין לכם ערכים ואין לכם אמת, הכל אצלכם זה כן-ביבי-לא-ביבי. למה אתם מרעילים את הגוף שלכם בשנאה? רק האמת וכל האמת, תהיו איילה"
תום נחום | 
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
אחרי שבחודש פברואר האחרון, אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין בישראל לשעבר, עורר סערת ענק בישראל אחרי הדיווח שפורסם נגדו ב"אזור בחירה" של "רשת 13" על ידי העיתונאית אילה חסון, בו נטען כי ביצע מעשה מגונה לכאורה במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין שהיה עמה בקשר, ואף המליץ עליה לתפקיד שופטת, בעקבות זאת החליט להתפטר מתפקידו לא לפני שתקף בחריפות את כל הצדדים המעורבים.
אלא, שכעת יש התפתחות מעניינת בעקבות אותו פרסום של חסון וראש לשכת עורכי הדין לשעבר אבי חימי נחקר ביום שלישי במשטרה בחשד למעשים מגונים והפרת אמונים, זכר לדברים שעלו בתחקיר.
מי שהגיב לסערה הגדולה הוא פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, שתקף וכתב בטוויטר: "הרגתם את איילה חסון כשחשפה את חימי: כי אין לכם ערכים. ואין לכם אמת. והכל אצלכם זה כן-ביבי-לא-ביבי. אז מתברר שיש מתלוננת. והיא הודיעה למשטרה שהיא אול אין. בדיוק כמו שאיילה חשפה. למה אתם מרעילים את הגוף שלכם בשנאה? רק האמת. וכל האמת. תהיו איילה".
 
עוד כתב בציוץ נוסף: "בעולם נורמלי בלי צביעות ופוזיציה: אבי חימי היה נעצר מיד אחרי פרסום הפרשה ע״י איילה חסון. המשטרה הייתה פועלת בנחישות לשכנע את הילה יחזקאל להתלונן. והעיקר: גלי בהרב מיארה הייתה מאשרת לחקור אותו ולא דוגרת על בקשת המשטרה לחקור - חודשים. *האתרוג: בגלל שהיה פרנטור המחאה הראשון".
חסון עלתה לשידור בתוכניתם של יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל (94FM) והתייחסה להתפתחות: "חמישה חודשים תמימים חלפו מאז שעורכת הדין טענה בקולה שהוא שלח לה את הסרטון הזה. אני נדנדתי למשטרה כל הזמן והם אמרו שהיועמ"שית לא נותנת אישור. אין יום שלא הזכרתי לגלי בהרב מיארה שזה פגיעה בנשים". זמרי ענה: "מה יכול לקחת חמישה חודשים? אם האירוע דורש חקירה למה היא חיכתה?".

חסון המשיכה: "זה אירוע מאוד מטריד, תרתי משמע. מהאירוע עצמו, מהעובדה שהיועמ"שית בוחרת בהתעלמות והתעלמות. ועד למחשבה שעולה לי בראש עכשיו שהרי אבי חימי כבר לא רלוונטי, אבל זה הזמן שלהם להזכיר לציבור עניינים של יו"ר לשכת עורכי דין עם שופטות ונשים, בדיוק עכשיו כשיש בחירות לראשות הלשכה". פתחי הגיב: "יש לסיפור הזה את העניין של מה שעברת מעיתונאים אחרי פרסום הסיפור הזה והנה חוקרים את חימי".
חסון סיכמה: "זה אנשים בזויים ושפלים כולל עיתונאים בעלי אינטרסים ששתו לי את הדם על הפרסום הזה. עזבו אותי, מה שעשו לעורכת הדין זה דבר מטורף. תחשבו על נשים שמתלוננות איך מחבקים אותם ומה עשו לה כי זה אבי חימי שהיה בצד הנכון. אנחנו בימים הכי שחורים. ברור שמבחינה טכנולוגית ניתן לפצח אבל מי ירצה? צריך לחקור למה זה לקח חמישה חודשים וכל מי שהעז לגנות את האירוע הזה יקבור את הראש שלו עמוק בחול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה