משפט

אילה חסון: "את הירש חקרו על עבירות מס ופרקליטים מדליפים נחקרו?"

העיתונאית והמגישה הוותיקה אילה חסון לא מניחה לפרקליטות בפרשת גל הירש ודורשת תשובות לשאלה: מדוע את גל הירש חקרו על עבירת מס לפני 17 שנה, אבל לא חוקרים פרקליטים בחשד להדלפות לארגוני פשיעה?
דוד זולדן |  6
גל הירש, אילה חסון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מיכה לובטון)
העיתונאית והמגישה אילה חסון מעוררת מחדש את פרשת גל הירש: "את גל הירש חקרו על עבירת מס לפני 17 שנה , אבל לא חוקרים פרקליטים בחשד להדלפות לארגוני פשיעה"
במסגרת ראיון בתכנית שומר סף עם ד"ר גדי טאוב ברדיו גלי ישראל, התארחה איילה חסון אצל ד״ר גדי טאוב ועלתה שוב להתקפה מול רודפי גל הירש: "את גל הירש חקרו על עבירת מס לפני 17 שנה ועדיין לא נסגר העניין הזה, אבל לא חוקרים פרקליטים בחשד להדלפות לארגוני פשיעה. מה קורה פה? אנחנו חבורת אידיוטים שלא עוסקים בכך מספיק. פתאום כל צייצני הרעל שלהם קמים בהיסטריה ומתחילים לרדוף אותך חזרה, זה אומר שעשית משהו טוב. כנראה הם מנסים להבין מי הדליף לי את המידע, אז הם מנסים לקעקע את האמינות. שום דבר לא מעניין אותם, הם רק רודפי בצע ואגו מוטרפים. אנחנו חיים בתקופה מסוכנת מאד. אסור לנו להתרגש או להתבלבל. צריך לדרוש מהמשטרה לחקור מידית את ההדלפה הזו ואחר כך לבדוק למה זה לא טופל מיד".
כזכור, הירש אישר לפני כשנתיים כי הוא חולה במחלת הסרטן. "אכן, בעת האחרונה אני מתמודד עם סרטן", כתב הירש בחשבון הפייסבוק שלו. "אני מטופל היטב ובידיים טובות. אחרי הכל המשא כבד, אנחנו נפש, בשר ודם, אנשים הם שבירים, גם אם חזקים. תודה רבה לכולם, על האהבה, החום והדאגה. אתפלל לרפואה שלמה ואתגבר גם בחזית הזו".
באוקטובר 2021 הוגש כתב אישום נגד הירש באשמת העלמת הכנסות בסך של יותר משישה מיליון שקלים שקיבל על שירותי ייעוץ למשרד ההגנה הגיאורגי. מאז מתנהלים הליכים מקדמיים ודיוני ההוכחות טרם החלו. כך למשל, הליך לחשיפת שמו של עד המדינה בפרשה. בספטמבר 2022 פורסם שמו של העד גור פינקלשטיין, שהורשע בשנת 2014 בניסיון שידול לרצח במסגרתו שילם לרוצח שכיר כדי שיחסל עד תביעה נגדו. גם משא ומתן בין סנגוריו של הירש לפרקליטות על הסדר טיעון כשל בשל מחלוקת בין הצדדים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בכינית
    שמחוש 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך שהוא תמיד מיצגת את ברית הדפוקים... זה ניראה מהצד כמו תסביך נחיתות אחד מתמשך. גבירתי, גל הירש הוא סמל הכישלון של לבנון 2, יהיר, מוכשר ובכיין יש לנדותו ולרודפו 40 שנה! עינין ההאשמה בעברינות מס ,אצלנו, זה באמת שיגרה. אין הבדל בין הוביץ בטבע לאחרון סוחרי הנשק. כך גם ההדלפות.
    סגור
  • 5.
    פושעים בפרקליטות לכלא להרבה שנים.
    מאיר 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ישנם פושעים עבריינים שמנהלים את המדינה צריך להעמיד אותם למשפט ובמידה וימצאו אשמים בבגידה אז לא להכניס אותם לכלא אלה לתלות אותם בככר עם הרגליים למעלה והראש למטה שקודם יתפוצץ להם המוח.
    סגור
  • 4.
    לא רק מעלים מס הכנסה
    דורון אלמוג 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגאון התורן של חסון הוא מעלים מס הכנסה (שותפיו כבר הודו ושילמו את חלקם למס הכנסה). הנפוליוצניק הזה היה נפל מנהיגותי במלחמת לבנון השניה. תחקירו דל דורון אלמוג גרמה לבעיטתו מצה"ל. איך החסון הזו יודעת רק להגן על ביבסטים? יש לה מישקפיים מאד מיוחדות.
    סגור
  • 3.
    אין מה לעשות
    יצחק 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילה חסון עיתונאית בחסד עליון את יודעת לצערי שלא יקרה כלום יתנו לך לדבר יתנו לך להביא עובדות והם ימלאו פיהם מים הכלבים נובחים והשיירה עוברת לא ישתנה פה כלום יש פה מאפייה עם צווארון לבן
    סגור
  • 2.
    חסון
    א 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כנראה ששכחת שלפרקליטות יש חסינות אנחנו רואים את זה גם במשפט השקר והבלוף של נתניהו יושבות שם פרקליטות שכל יום משקרות ואף אחד לא תובע אותן תביני למה העם רוצה רפורמה
    סגור
  • 1.
    דחוף רפורמה
    סימה 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פרקליטות שחיתות
    סגור