בארץ

אחיו של סמוטריץ' על הדריסה: "אדם נורמטיבי מול חבורת פורעים"

האירוע מליל אמש אשר במהלכה נדרסו מפגינים נגד הרפורמה על ידי נהגים זוכה דווקא להבנה מצד אחיו של מנהיג הציונות הדתית שאומר: "מתעקש על זכות היסוד שלו לחופש תנועה. ד-מו-קרט-יה!"
דוד זולדן | 
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
טוביה סמוטריץ', אחיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', התייחס לאירוע הדריסה במהלך ההפגנה האלימה אמש מצד מפגיני הרפורמה, שיתף את התיעוד בחשבון הטוויטר שלו, ושיתף מהרהורי ליבו: "אני רואה אדם נורמטיבי שעומד בגאון מול חבורת פורעים ומתעקש על זכות היסוד שלו לחופש תנועה. ד-מו-קרט-יה!"
מוקדם יותר השר יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית ביטל ביקור מתוכנן בבית החולים תל השומר אחרי שעודכן כי רופאים מתכוונים למחות נגדו.
בקבוצות פנימיות של בית החולים נכתב לפני הביקור כי: "השר לחוסן לאומני הוזמן על-ידי עמותת איחוד הצלה לשיבא. נעמוד בשערים ונסביר לו שהוא לא מוזמן. לא נאפשר לבושה הזו להתרחש אצלנו".
מלשכת השר מסרו בתגובה לדיווח כי: "השר ביטל את הגעתו בשל השתתפות בהצבעות בכנסת במשך הלילה. אין קשר למחאה ולא היה ידוע לו על קיומה".
היום חוזרות המחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט ופקקי ענק נוצרו בכביש 4 אחרי שכ-200 מפגינים נגד המהפכה המשפטית התייצבו הבוקר (חמישי) בצומת בנימינה (צומת ברניצקי) בכביש 4 - מה שהוביל לעומסי תנועה כבדים ופקקי ענק ביציאה מאור עקיבא. כוחות גדולים של משטרה נפרסו במקום. במקביל, עשרות פעילות בתנועת המחאה "בונות אלטרנטיבה" הגיעו להפגין מול ביתה של שרת המודיעין גילה גמליאל.
בתוך כך, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ יישא בצהריים הצהרה לתקשורת, זאת לראשונה מאז התפטרות מפקד מחוז ת"א והתגברות הפגנות המחאה של מתנגדי הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה