דיגיטל וטק

גוגל יפן מציגה: המקלדת המפתיעה והמוזרה שלא תוכלו לרכוש

גוגל יפן חשפה מקלדת פיזית חדשה ושונה מכל מה שראיתם. המקלדת המוזרה משלבת בין יצירתיות להומור, ויש לה פונקציה ייחודית שהופכת את חוויית ההקלדה להרבה יותר מעניינת. בעוד שהיא לא תוצע למכירה, אבל מה הופך אותה לכל כך מוזרה?
רפאל בן זקרי | 
Made By Google גוגל פיקסל (צילום Shutterstock)
גוגל יפן, הידועה בפרויקטים מוזרים ומפתיעים, חשפה בתחילת החודש מקלדת פיזית חדשנית ומוזרה במיוחד – מקלדת עגולה דו-צדדית. המקלדת החדשה, המכונה "Gboard Double-Sided Version", כוללת מקשים גם בצדה הקדמי וגם בצדה האחורי, עם 208 מקשים, במקום 101 במקלדת רגילה. החידוש נועד לכבוד יום המקלדת הסטנדרטית בעלת 101 המקשים, ונעשה בהומור רב כפי שצוין בבלוג של גוגל יפן.
לפי גוגל, ההשראה לפיתוח המקלדת הגיעה בעקבות "בעיה" שבה לא ניתן להקליד כאשר הופכים מקלדת רגילה. הפתרון היה להוסיף מקשים בצד האחורי, כך שאם הופכים את המקלדת, ניתן עדיין להקליד. בנוסף, המקלדת העגולה מאפשרת למספר אנשים לשבת מסביבה ולהקליד בו זמנית – רעיון שהופך את השימוש במקלדת לחוויה חברתית משותפת.
 
גוגל יפן ידועה בפרויקטים יצירתיים ומוזרים של מקלדות, ובין החידושים הבאים שהיא שוקלת לפתח ניתן למצוא גרסה חסינת מים לשימוש בזמן שטיפת שיער, וגרסה בצורה של סליל כפול. למרות שהמקלדת החדשה לא זמינה למכירה, גוגל פתחה את השרטוטים שלה לציבור והעלתה אותם ל-Github, כך שכל מי שמעוניין יכול לנסות ולבנות מקלדת כזו בעצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה