דיגיטל וטק

מקש חדש במקלדת שלכם: הכירו את השדרוג המפתיע

מהפכת ה- AI PC יוצאת לדרך. במסגרת שיתוף הפעולה של אינטל ומיקרוסופט הוחלט על מקש ייעודי לצ'אט בוט Copilot של מיקרוסופט במחשבי העתיד
מערכת ice | 
תקלה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אינטל מכריזה על שני מיזמים חדשים להאצת המחשוב עם בינה מלאכותית עבור מפתחי וספקי תוכנה ותוכנה. אינטל חשפה הלילה כי במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם מיקרוסופט למחשבי בינה מלאכותית או בשמם המקצועי שתבע פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית, "AI PC".
במחשבי העתיד יופיע מקש ייעודי עם לוגו של מערכת Copilot במקלדת, שיאפשר למשתמשים להפעיל את מערכת ה-chatbot ולקבל סיוע מיידי במגוון משימות. במסגרת תוכנית האצת המחשוב עם בינה מלאכותית  (AI PC Acceleration Program), אינטל השיקה שני מיזמים חדשים.
 
הראשון, אספקת ערכות פיתוח מיוחדות המבוססות על מעבד ה-Core Ultra  - אינטל תספק למפתחים וספקים קטנים ובינוניים של תוכנה, ערכות פיתוח מיוחדות המבוססות על אולטרא קור, יחד עם גישה לכלים ותמיכה טכנית שיאפשרו להם ליצור בקלות אפליקציות המנצלות בינה מלאכותית במטרה לסייע גם לחברות סטארט-אפ ומפתחים עצמאיים להצטרף למהפכת ה-AI. לדוגמה, מפתח יחיד יוכל לקבל ערכת פיתוח ותוך זמן קצר ליצור אפליקציה המשתמשת באלגוריתמים מתקדמים לזיהוי תמונות.
השני, התאמת מוצרים של ספקיות חומרה לדרישות של מחשבי ה-AI העתידיים – אינטל תציע לספקי חומרה, כמו יצרניות של מחשבים, מסכים ורכיבים אחרים, אינטל תציע את האפשרות להתאים את המוצרים שלהם לדרישות של מחשבי AI PC. הספקים יוכלו לבצע בדיקות עצמאיות ולקבל סיוע מהמהנדסים של אינטל במעבדות מיוחדות, כדי לפתח דורות מתקדמים של החומרה שתפעל בצורה מיטבית עם מעבדי אינטל ויישומי בינה מלאכותית. ספקית של מצלמות למחשבים, לדוגמה, תוכל להגיע למעבדה של אינטל ולעבוד עם מהנדסים על התאמת מצלמות עתידיות שיאפשרו זיהוי פנים משופר במחשבי AI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה