בארץ

הרצוג נפגש עם ילדי עוטף עזה: "נרגש לראות את ההתגייסות הנרחבת"

נשיא המדינה ורעייתו שוחחו עם ילדי קיבוץ חולית המטופלים בשיטה ייחודית המשמשת להרגעתם בתקופה הקשה.  סיירת חיבוקי טיפלה עד כה ביותר מ-2,200 ילדי מפונים. הנציגים ששוהים בקיבוץ עין גדי זכו לקבלת פנים חמה: "כלי רב עוצמה, מעיד על רוחה וכוחה של החברה שלנו"
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, נפגשו ביום שני השבוע עם ילדי קיבוץ חולית המטופלים בשיטה הייחודית "חיבוקי", בובת כלב עצוב עם זרועות ארוכות, שפותחה על ידי ד״ר שי חן גל, הפסיכולוג הראשי של קבוצת "עמל ומעבר", ומשמשת להרגעת ילדים באזורי הקרבות בארץ ובעולם. ד"ר חן גל עומד בראש סיירת חיבוקי, סיירת מתנדבים שהוקמה על ידי "עמל ומעבר" בעידודה של מנכ"ל הקבוצה, דליה קורקין.
הסיירת טיפלה עד כה ביותר מ-2,200 ילדי מפונים השוהים במלונות. הילדים, מקיבוץ חולית השוהים בקיבוץ עין גדי זכו גם לחיבוק חם מהנשיא ורעייתו. "חיבוקי מהווה כלי רב עוצמה שמסייע בעיקר לילדים בהפחתת מצוקות, חרדות, ופוסט טראומה בקרב אלפי ילדים שנחשפו לזוועות הנוראיות של ה-7 באוקטובר", אמר הנשיא. "אני נרגש לראות את ההתגייסות הנרחבת לצד שיתופי הפעולה המעידים על רוחה וכוחה של החברה שלנו".
ביום ראשון נועד הרצוג עם נציגי מיזם קו-אימקפט, אשר הוקם במטרה לקדם תעסוקה בחברה הערבית. במפגש, אשר מהווה חלק מתכנית פעולה של מיזם קו-אימפקט לקידום מרחבי עבודה משותפים, השתתפו למעלה מ-30 מבכירי ובכירות המגזר העסקי בישראל, שנרתמו למשימה בצל הסכנות הנשקפות למרקם היחסים העדין בין יהודים לערבים בישראל.

נשיא המדינה וסיירת חיבוקי נפגשו עם ילדי קיבוץ חולית (צילום: דוברות נשיא המדינה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה