משפט

דרמה: רימון הלם נזרק לביתו של איש עסקים מוכר בר"ג

על פי דיווחים רימון הלם נזרק לביתו של איש עסקים מוכר שבנו משחק בליגת העל, המקרה אירע לפני זמן קצר ברמת גן ונחקר על ידי המשטרה, אין עדיין עצורים בחשד לביצוע המעשה
מערכת ice |  2
משטרת ישראל (צילום freepik, shutterstock)
דיווחים דרמטיים מגיעים היום (שלישי) על רימון הלם שנזרק לעבר ביתו של איש עסקים מוכר, שבנו שחקן פעיל בליגת העל בכדורגל. המקרה אירע לפני זמן קצר בעיר רמת גן ונחקר על ידי המשטרה כאשר עד כה לא נעצרו חשודים בביצוע המעשה. המשטרה ציינה כי האירוע על רקע פלילי וקיים חשד שבוצע על ידי עבריינים.
האלימות של עבריינים משתוללת זה מספר חודשים, לפני חודשיים נזרק רימון הלם לעבר ביתו של כתב מאקו שמעון איפרגן בשכונה מוכרת בבאר שבע, החבלנים וכוחות המשטרה גילו כי מדובר במטען צינור שהונח בלובי הבניין שהונח על ידי העבריינים. נגרם נזק לרכוש, אבל אף אחד לא נפגע בפיצוץ. זאת הפעם השלישית שהעיתונאי הספציפי מקבל איום שכזה.
עוד דווח בזמנו במאקו כי עד היום המשטרה לא מצאה את מניחי וזורקי הרימונים מהפעם הקודמת, זאת למרות הסרטונים שיש בידה מאירוע הזריקה. ימ"ר נגב גלגל את החקירה למשטרת רמת גן, שסגרה את התיק די מהר. בכך כנראה הבינו לכאורה העבריינים כי "אין דין ואין דיין"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארז מפלג את העם בדיוק כמו לפיד (ל"ת)
    אא 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אין לנו צורך בארז עדיף שלא יחזור למסכים (ל"ת)
    אא 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור