בארץ

פותחים את הלב: מאות אלפי שקלים נתרמו לבת של נרצחת בפיגוע

עמוד התרומות "לתת יד לילדה של נדיה" גייס 341 אלף שקל תוך יממה לבתה של נדיה סוקולנקו, שנרצחה בפיגוע ברכבת הקלה ביפו, במטרה לסייע לה ולבעלה להתמודד עם האובדן ההקשה

מערכת ice | 
זירת הפיגוע ביפו (צילום פלאש 90/ איתי רון)
תרומות של מאות אלפי שקלים דויסו תוך יממה לבתה של נדיה סוקולנקו, שנרצחה בפיגוע ברכבת הקלה ביפו. כמוד התרומות "לתת יד לילדה של נדיה" נפתח ביום רביעי האחרון באתר Giveback, ובינתיים נתרמו בו 341 אלף שקל על ידי יותר מ-2,800 תורמים.
בתיאור העמוד נמסר כי "נדיה סוקולנקו נרצחה בפיגוע ביפו והשאירה אחריה ילדה מתוקה בת6. מלבד אביה, אין לה משפחה בארץ, ואנו רוצות לתמוך בה בזמן הזה ולעזור לה להשתקם". נדיה תוארה כאישה מיוחדת שהפיצה אור ושמחה בכל מקום בו הייתה. היא עלתה לישראל ממולדובה, ובזכות נחישותה הצליחה לבנות חיים חדשים בארץ. לאחרונה עברה משפחתה ליפו, לאחר שהבת התקבלה לבית ספר מקומי.
הקמפיין ביוזמת קבוצת "אמהות לא אוגרות" מתכוון לסייע למשפחה להתמודד עם האובדן. "הקמפיין באישור המשפחה ובכל הכסף יועבר לחשבון הבנק שלהם בסיומו". בתחילה הוקם העמוד עם יעד של 150 אלף שקל, שהושג במהרה, ולאחר מכן הוגדל היעד ל250 אלף שקל, שהושג גם הוא.
בפיגוע ביום שישי האחרון נרצחו שבעה אנשים ובניהם סוקולנקו. המחבלים פתחו באש לעבר עוברי אורח, ונוטרלו על ידי כוחות הביטחון שהיו במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה