דיגיטל וטק

כך תטעינו את האייפון מהר יותר בלי לפגוע בסוללה

אפל שיפרה את מהירות הטעינה בסדרת האייפון 16, אך כדי להפיק את המקסימום מבלי לפגוע בחיי הסוללה, יש כמה טיפים שכדאי לבצע וליישם. כיצד לבחור את המטען הנכון, איך לטעון בצורה יעילה, ומה עושים עם אייפונים ישנים יותר? מדריך טעינה יעילה ומהירה לאייפון
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום צילום מסך, אפל)
אפל, הידועה בגישה השמרנית שלה בכל הנוגע לשיפור סוללות וטעינה מהירה, עשתה צעד משמעותי עם השקת סדרת אייפון 16, שהביאה עמה שיפורים ניכרים בתחום. כעת ניתן לטעון את מכשירי האייפון החדשים במהירות גבוהה יותר, הן באמצעות טעינה חוטית והן באמצעות טעינה אלחוטית, כשהשימוש באביזרי MagSafe המעודכנים מאפשר טעינה מהירה במיוחד. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לטעון את האייפון שלכם בצורה המהירה והיעילה ביותר.
כדי לנצל את מלוא פוטנציאל הטעינה באייפון 16, חשוב להשתמש באביזרים הנכונים. אפל ממליצה על מטען 20W או 30W כדי להגיע למהירות טעינה אופטימלית, ולמי שמשתמש בטעינה אלחוטית, מטען ה-MagSafe החדש יחד עם מטען 30W יאפשרו לטעון את המכשיר מ-0% ל-50% תוך 30 דקות בלבד. בנוסף, מערכת ההפעלה iOS 18 מציעה אפשרות להגביל את טעינת המכשיר ל-80%, 85%, 90% או 95%, מה שמאפשר לשמור על חיי הסוללה לאורך זמן.
כדי להאיץ את תהליך הטעינה, יש כמה צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט: הפעילו את מצב צריכת החשמל הנמוכה כדי להפחית את הפעילות ברקע, סגרו אפליקציות פתוחות, והקפידו שהמכשיר שלכם לא יתחמם יתר על המידה או יהיה בטמפרטורות נמוכות מדי בזמן הטעינה. בנוסף, הימנעו משימוש במכשיר בזמן הטעינה, הפעילו מצב טיסה וכבו את ה-Wi-Fi וה-Bluetooth כדי לאפשר טעינה מהירה יותר. כמו כן, ודאו שאתם משתמשים במטענים אמינים, בין אם של אפל או של יצרנים מהימנים אחרים. שימוש במטענים או כבלים לא איכותיים עלול להאט את מהירות הטעינה ולפגוע בסוללת המכשיר לאורך זמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה