דיגיטל וטק

האייפון 16: השקה משעממת או הצלחה מסחררת?

למרות התחזיות הביקורתיות על העדכונים המינוריים, מעריצי אפל ממשיכים להסתער על האייפון 16, וממתינים בתורים הארוכים מחוץ לחנויות. האם אפל שוב תפתיע את כולם, והאם הנתונים האחרונים מצביעים על ביקוש גבוה מהצפוי?
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום Apple)
למרות שהשקת האייפון 16 הוגדרה על ידי חלק מהאנליסטים כאחת ההשקות המשעממות ביותר של אפל, מעריצי החברה עדיין נראים נלהבים, כשהם עומדים בתורים מחוץ לחנויות בארצות הברית. על אף תחזיות מוקדמות על ירידה בביקוש ואכזבה מהעדכונים המינוריים במכשיר החדש, ההוכחות מצביעות על כך שהביקוש נותר גבוה, במיוחד לדגם ה-iPhone 16 Pro Max, כאשר ההזמנות המוקדמות שלו נדחו כבר לחודש אוקטובר.
הביקורת העיקרית על האייפון 16 מתמקדת בכך שאין חידושים משמעותיים מלבד תכונות ה-AI של Apple Intelligence, שכעת זמינות רק בחלק מהאזורים בעולם. עם זאת, נראה שהדבר לא משפיע על מעריצי אפל, שממשיכים לרכוש את המכשיר, גם אם השדרוג נחשב בעיני רבים ללא משמעותי במיוחד.
דיווחים של גורמים בתעשייה, כמו מארק גורמן מבלומברג ומנכ"ל T-Mobile מייק סייברט, מאשרים שהביקוש לאייפון 16 גבוה יותר מזה של האייפון 15. עדויות של אנשים הממתינים בתורים תומכות בטענות אלו, ומצביעות על כך שאפל עשויה לחוות השקה מוצלחת נוספת, למרות שהתחזיות המוקדמות ניבאו אחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה