משפט

מורה שהורשע בהתעללות מינית ניהל רשימה של תלמידים אטרקטיביים

לפני קצת יותר מעשור מורה בבית ספר במערב וירג'יניה התעלל מינית בנערה בת 14 וכעת, לאחר שכבר הורשע ונידון למאסר של עד עשרים שנים אותה נערה מגישה תביעה נגד בית הספר בו קרו כל מקרי ההתעללות
מערכת ice | 
מורה למתמטיקה (צילום freepik)
לפני קצת יותר מעשור מורה בבית ספר במערב וירג'יניה התעלל מינית בנערה בת 14 וכעת, לאחר שכבר הורשע ונידון למאסר של עד עשרים שנים אותה נערה מגישה תביעה נגד בית הספר בו קרו כל מקרי ההתעללות. 
על פי טענתה של הקורבן, היום כבר בת 27, בית הספר בו למדה לא עשה דבר כדי להגן עליה וכדי לחקור חשדות שהיו נגד המורה, בייחוד כשהיה ידוע שהוא מנהל רשימת שמות של התלמידים אטרקטיביים ולאור העובדה שהוא נתפס מאונן בשטחי בית הספר מספר פעמים. כמו כן, התלמידה לשעבר תובעת ספציפית את מנהל בית הספר, דייוויד סמית', בטענה שהוא תפס את המורה נעול עימה באחד החדרים ולא עשה דבר כדי לחקור או להתעמת עמו.
אך הסיפור ממש לא נגמר כאן. מתברר כי ישנו חשד סביר שהקורבן היא ממש לא היחידה שנפגעה מהאריס, אך זו ספציפית כן טופחה על ידו כבר מכיתה ח'. המורה היה מבטיח לה עבודה ברגע שתסיים את בית הספר ואפילו אסף כסף כדי שיוכל להתחתן איתה ברגע שתהיה בת 18. יתרה מכך, הוא טיפח אותה במהלך השנים האלו לעשות כל שרצה ואפילו מכניס אותה לא פעם לחדרים וארונות שונים בבית הספר ושם דורש ממנה להוריד בגדים וביצע מה אקטים מיניים.
עורך הדין של התובעת הרחיב ואמר כי בית הספר היה צריך לחשוד כבר כשהתגלה שבעבר היה נשוי לתלמידה ולאחר המקרים בהם הוא נתפס נוגע בעצמו בבית הספר, לכך הוסיף: "זה הסיוט הכי גדול של כל הורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה