משפט

חשד לאונס קבוצתי באשדוד בערב יום העצמאות

נדמה לאחרונה כי שבוע לא יכול לעבור במדינת ישראל בלי שידווח על מקרה אונס או תקיפה מינית. לצערנו האירוע החדש התרחש באחד הימים השמחים ביותר במדינה בלוח השנה הלאומי - יום העצמאות
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נדמה לאחרונה כי שבוע לא יכול לעבור במדינת ישראל בלי שידווח על מקרה אונס או תקיפה מינית. לצערנו האירוע החדש התרחש באחד הימים השמחים ביותר במדינה בלוח השנה הלאומי - יום העצמאות.
לפי דיווח באתר מאקו, אישה בשנות ה-40 לחייה פתחה תלונה במשטרה בטענה כי ארבעה גברים ניצלו אותה וביצעו בה מעשים מגונים ביום העצמאות בעיר אשדוד. על פי החשד, האישה הייתה תחת השפעת אלכוהול ובמקרה חולשה זו זוהתה על ידי עובר אורח באזור רובע ב' בעיר. החשוד הוביל אותה לדירה, שם הוא נפגש עוד שלושה גברים ויחד הם לכאורה ביצעו בה מעשים מגונים בעת שהיא מעורפלת.
לאחר האירוע הנורא האישה הגישה כאמור תלונה במשטרה ולאחר חקירה המשטרה אכן עצרה ארבעה חשודים, תושבי מולדובה בטווח הגילים 20-40, בחשד לביצוע המעשים הנוראיים. מעצרם של החשודים הוארך עד יום חמישי, אחרי שהמשטרה הגישה ערער לבית המשפט כששניים מהחשודים שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.
רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, מסרה למאקו: "מדובר במקרה אכזרי של אונס קבוצתי תוך ניצול מצבה של אישה חסרת ישע, מבלי שהייתה לה כל יכולת להתגונן מפני החשודים. החבלות על גופה של המתלוננת ממחישות את חוסר חמלתם, ואנחנו משקיעים את מרב המאמצים למיצוי דין עם החשודים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה