משפט

כוכב הריאליטי היה מעורב בקטטה והגיש תלונה במשטרה

ג'וזי זירה הגיש תלונה במשטרה לאחר שוויכוח בינו לבין השומר בכניסה לבניין מגוריו התפתח לתגרה אלימה, בסיומה כוכב הריאליטי התעלף למספר שניות ואף פצע את השומר, שהגיש תלונה גם הוא
מערכת ice | 
גוזי זירה (צילום אינסטגרם)
כוכב הריאליטי, ג'וזי זירה, הגיש תלונה במשטרה בטענה כי הותקף על ידי השומר בבניין מגוריו. זירה, שנמצא בימים אלה בתהליך של מעבר דירה, ירד לטיול עם הכלב שלו וכשניסה לחזור בחזרה לבניין, העלילה החלה להסתבך. 
זירה, שאישר את פרטי הידיעה למיקי לוין שפרסמה אותה לראשונה ב-TMI, שכח בדירתו את הצ'יפ שמאפשר לו לעלות במעלית לדירתו. כשרצה לעלות בחזרה, ביקש מהשומר בלובי את הצ'יפ תוך שהוא ממהר לארוז את הארגזים שהוא מעביר לדירתו החדשה, אך כשזה סירב, פרץ ויכוח בין השניים. 
זירה סובב את ידו אל מעבר לדלפק השומר על מנת ללחוץ על הלחצן שיפתח לו את המעלית, כשבתגובה האחרון שלח חבטה כואבת לפניו של זירה, שכתוצאה ממנה התעלף כוכב הריאליטי למספר שניות. 
לאחר שהתאושש, זירה הכה את השומר בחזרה ופצע אותו. לאחר שראה כי השומר נפצע ומדמם מאפו, הזמין כוכב הריאליטי משטרה ואמבולנס למקום על מנת לסייע לו. לאחר מכן, הגיש תלונה במשטרה נגד השומר, כשגם זה הגיש תלונה כנגד כוכב הריאליטי והתיק הועבר לחקירת משטרת גבעתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה