משפט

אמא של סטטיק מסתבכת: מי החליט להגיש נגדה תביעה?

המפקחת על המקרקעין בחיפה חייבה אמו של סטטיק להנמיך את הפרגולה שהפריעה לאותו שכן שתבע אותה, על אף שבכתב ההגנה הסבירה: "ניצה אדל רוסו הינה אמו של הזמר המפורסם לירז רוסו, משפחת רוסו שומרת באדיקות על פרטיותה", כשהיא טוענת שהדבר נועד לסייע בפרטיות המשפחה
מערכת ice |  2
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
גם אם את אימו של סטטיק, אחד הזמרים המוצלחים בישראל, כנראה שלא כולם יעניקו לך "הנחת סלב". ניצה אדל-רוסו, שבנתה פרגולה ענקית בדירתה בחיפה שלדברי שכן שלה א' הסתירה לו את הנוף, חטפה ממנו גם תביעה.
המפקחת על המקרקעין בחיפה חייבה אמו של סטטיק על פי 'מיינט חיפה', להנמיך את הפרגולה שהפריעה לאותו שכן, על אף שבכתב ההגנה הסבירה: "ניצה אדל רוסו הינה אמו של הזמר המפורסם לירז רוסו, משפחת רוסו שומרת באדיקות על פרטיותה", כשהיא טוענת שהדבר נועד לסייע בפרטיות המשפחה.

את א' זה לא ממש עניין והוא טען כי כעת מוסתר לו חלק ניכר מהנוף כשהפרגולה החדשה של משפחת רוסו פלשה לשטחו,  את התובע ייצגה עו"ד קארין שמעון ממשרד שמעון-שובל, ואת הנתבעת ייצג עו"ד יהונתן מונרוב ממשרד הרצוג, פוקס נאמן.
עורכת הדין שמעון הסבירה: "יש לבחון היבטים של תכנון ובניה, האם נדרש היתר והאם תהליך הבניה בוצע בהתאם להוראות הדין. בכל מקרה של הפרה או מטרד שהפרגולה יוצרת למי מבעלי הדירות האחרים, יש לפנות לשכן בדרישה להסיר את המטרד ולפעול בהתאם להוראות הדין. בהיעדר שיתוף פעולה ניתן לנקוט בהליך משפטי מתאים, בהתאם לנסיבות המקרה. חשוב לקבל ייעוץ משפטי טרם נקיטה בהליך כזה על מנת לבחון את החלופות, את עילות התביעה ואת הערכאה המוסמכת לדון בהן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שתשמור על פרטיות בבית פרטי ולא תציק לשכנים (ל"ת)
    דן 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לי זה לא מפריע.
    מאיה 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל אחד היום כואב התחת הצרות עין בארץ ברמה של בדחילו ורחימו ממש קנאים ברמות!!
    סגור