בריאות

החברה הישראלית כובשת את הודו: זה הטיפול שתתחיל לשווק

מדיוונד מרחיבה את נוכחותה הגלובלית עם קבלת אישור שיווק ל-NexoBrid® בהודו החברה חתמה על הסכם שיווק והפצה בלעדי עם Bharat Serum and Vaccines Limited  (BSV)

מערכת ice | 
צילום ערן לביא
מדיוונד, חברה ביוטכנולוגית המפתחת, מייצרת וממסחרת פתרונות חדשניים לתיקון רקמות וחידושן, הודיעה היום כי קיבלה אישור שיווק ל-NexoBrid® בהודו. מדיוונד חתמה על הסכם המעניק ל-Bharat Serums and Vaccines Limited (BSV), חברת ביו-פרמצבטיקה מובילה בהודו, זכויות שיווק והפצה בלעדיות עבור NexoBrid לטיפול בכוויות חמורות בהודו. BSV צפויה להתחיל בשיווק NexoBrid בהודו במהלך המחצית הראשונה של 2023.
"האישור שהתקבל היום עבור NexoBrid הוא נקודת מפנה משמעותית עבור מטופלי הכוויות בהודו ובני משפחותיהם. NexoBrid מציעה אפשרות לשינוי משמעותי עבור אוכלוסייה זו, ואנו אסירי תודה על כך ש-BSV זיהתה את חשיבות הצורך הרפואי שאינו זוכה למענה אשר NexoBrid מטפלת בו. מדיוונד משתפת פעולה עם נציגי בריאות גלובליים על מנת ש-NexoBrid תהיה זמינה למטופלי כוויות בכל העולם, מעבר ל-42 המדינות שבהן כבר אושרה", מסר עופר גונן, מנכ"ל מדיוונד.
וישוואנאת' סווארופ, סמנכ"ל התפעול המקומי של BSV, הוסיף, "טיפול בכוויות ממשיך להוות אתגר בריאות ציבורי בהודו. לפי פורטל הבריאות הלאומי של הודו, מדי שנה מדווחים כשבעה מיליון מקרים של נפגעי כוויות, עם שיעורי תמותה של עד 140,000. עם ראיות מדעיות המוכיחות כי NexoBrid מפחיתה את הסיכונים הכרוכים בפצעי כוויות כמו זיהומים, אלח דם, התדרדרות במצב הפצעים והצלקות שנוצרות בעור כתוצאה מכך, יוכלו הרופאים לקבל החלטה מושכלת על המשך הטיפול בשלב מוקדם יותר, ובכך להבטיח טיפול בטוח ויעיל יותר".
NexoBrid משמשת להסרת רקמות פגועות בנפגעי כוויות בדרגה בינונית עד קשה. הטכנולוגיה של מדיוונד מבוססת על אנזימים המופקים מגזע צמח האננס בתהליך פרמצבטי מורכב וייחודי. התרופה החדשנית מהווה פריצת דרך, שכן היא מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר טיפול בודד בתרופה למשך כארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית. 
NexoBrid מאושרת לשיווק במדינות האיחוד האירופאי ובמדינות נוספות ברחבי העולם (בישראל, באוקראינה, באיחוד האמירויות, בדרום קוריאה וברוסיה, ולחברה הסכמי הפצה גם באמריקה הלטינית, בפרו, בדרום מזרח אסיה, ביפן ועוד). לאחרונה הצטרפה מדיוונד למועדון מצומצם של חברות ישראליות אשר סיימו בהצלחה ניסויים קליניים והגישו תרופה לאישור שיווק בארה"ב. תאריך היעד של ה-FDA לסיום הבחינה וקבלת החלטה בנוגע לבקשה צפוי ב- 1 בינואר, 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה