השוק

מדיוונד משלימה גיוס הון של כ-30 מיליון דולר

החברה גייסה את ההון בהנפקה פרטית (PIPE) וברישום מניות למסחר (Registered Direct) במחיר של 1.75 דולר למניה
מערכת ice | 
צילום ערן לביא
מדיוונד (Nasdaq: MDWD), חברה ביוטכנולוגית המפתחת, מייצרת וממסחרת פתרונות חדשניים לתיקון רקמות ולחידושן, הודיעה היום כי השלימה בהצלחה גיוס הון בסך של כ- 30 מיליון דולר בהובלת הקרנות: Israel Biotech Fund, Deep Insight, New Era Capital Partners ודיסקונט קפיטל. החברה גייסה את ההון בהנפקה פרטית (PIPE) וברישום מניות למסחר (Registered Direct) במחיר של 1.75 דולר למניה.
עופר גונן, מנכ"ל מדיוונד, ציין: אנחנו מתקדמים להשגת יעדינו האסטרטגיים כשיש לנו כעת מזומנים לתמוך בכל אפיקי הפעילות של החברה: אנחנו מרחיבים את יכולות היצור שלנו על מנת לתמוך במכירות NexoBrid ברחבי העולם, וביכולתנו לממן את המשך הפיתוח של EscharEx ושלMW005  באופן עצמאי".
 
"מדיוונד משיגה באופן עקבי את כל אבני הדרך שלה, כאשר ההכרה והתמיכה המשמעותית לה היא זוכה מצד BARDA לאורך שנים, מקבלת ביטוי גם מצד שחקנים אסטרטגיים שמדיוונד הפכה לאטרקטיבית במיוחד עבורם. הגיוס הנוכחי מאפשר לנו גמישות מקסימלית לניצול הזדמנויות ולמימוש התכנית האסטרטגית של החברה בהמשך הדרך", הוסיף גונן. בחודשים האחרונים חיזקה מדיוונד משמעותית את מועצת המנהלים והשדרה הניהולית של החברה עם מינויים של עופר גונן למנכ"ל,  נחום (חומי) שמיר ליו"ר, וד"ר רוברט שניידר לסמנכ"ל הרפואי של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה