בריאות

ענקית המזון הודיעה לעובדים: נממן לכם הפלות

בזמן שהיא מתמודדת עם משבר כלכלי, רשת הקמעונאות האמריקאית וולמארט תופסת צד בויכוח הלוהט על ההפלות בארה"ב, ומודיעה לעובדים כי תממן להם את התהליך
מערכת ice |  1
סופרמרקט (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
ענקית הקמעונאות האמריקאית וולמארט הודיעה כי היא מרחיבה את כיסוי שירותי הבריאות עבור 1.6 מיליון עובדיה, והם יכללו גם טיפולי הפלות. עיתון הביזנס אינסיידר סקר תזכיר שדלף מהמנכ"לית של הרשת, דונה מוריס, בו נכתב: "החל מהיום, תוכניות הבריאות המבוטחות של Walmart יכסו הפלות כאשר יש סיכון בריאותי לאם, אונס או גילוי עריות, הריון חוץ רחמי, הפלה. או חוסר כדאיות עוברית".
החברה גם תספק "תמיכה בנסיעות לשותפים שלנו ולקרוביהם, כדי שיוכלו לגשת לשירותים המכוסים על ידי תוכנית המבוטחים העצמיים שלנו של Walmart כאשר הם אינם זמינים בטווח של 100 מייל ממיקומם". במזכר נאמר כי "מידע נוסף בנוגע להטבות אלו" יפורסם ב"שבועות הקרובים". מומחים אומרים כי וולמארט, יחד עם מעסיקים מובילים אחרים, יתמודדו עם מאבקי גיוס ושימור במדינות אדומות עקב ביטולו של רו נגד ווייד.

נזכיר כי תוך שהיא מדווחת על המהלך הזה, וולמארט ממשיכה להתמודד עם ירידה בהכנסות, כאשר גם כשמחירי הדלק התמתנו בקרוב ל-20% בחודש האחרון, רבים מעדיפים לבצע את הקניות בחנויות השכונתיות ולא להרחיק עד הסניפים הגדולים של הרשת. כך עולה מסקירה של חברת ניתוח המיקום Placer.ai אשר פורסמה ב"רויטרס".
מן הנתונים עולה כי  תנועת הלקוחות ב-3,573 מרכזי הרשת הגדולים בארה"ב "וולמארט סופר-סנטר", וב-370 סנפי "מוצרים בהנחה" שלה, ירדה ב-2.7% בממוצע החל מתחיל חודש יוני ועד ה-25 ביולי, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ירידה זו מגיעה לפי הדיווח, כבמקביל תנועת הלקוחות של רשת הדיסקאונט הגרמנית Aldi זינקה ב-11.5%, ושל הרשת המקומית המתחרה Doller General , עלו ב-4.1%.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "חוסר כדאיות עוברית" למי?
    החלום האמריקאי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפלה במסגרת ביטוח תעלה הרבה פחות מעובדת שנעדרת בשל היריון וחופשת לידה ועל הדרך הם מצליחים להישמע נאורים יותר...
    סגור