תיירות

מטוס עם נוסעים ישראלים נחת במדינה עוינת: "פחדנו"

דרמה ענקית התרחשה השבוע בטיסה של חברת התעופה אמירייטס מדובאי לפוקט, בה היו מספר לא מבוטל של נוסעים ישראלים, שנאלצה לבצע נחיתת חירום במלזיה, מדינה עוינת לישראלים עמה אין לנו יחסים דיפלומטיים: "בהתחלה פחדנו, לא ידענו מה המשמעות של זה"
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
דרמה ענקית התרחשה השבוע בטיסה של חברת התעופה אמירייטס שעשתה את דרכה מדובאי שבאיחוד האמירויות לפוקט שבתאילנד, בה היו מספר לא מבוטל של נוסעים ישראלים, שנאלצה לבצע נחיתת חירום במלזיה, זאת בעקבות סופה שהשתוללה בפוקט שהביאה לכך שהמטוס לא יכול לנחות שם.
על פי הדיווח היום (שישי) ב"ישראל היום", הטיסה לא הייתה מתוכננת ונחתה בעיר הבירה של מלזיה - פאנאנג, עמה אין לישראל שום יחסים דיפלומטיים והיא נחשבת למדינה עוינת. מספר נוסעים ישראלים שהיו על אותה טיסה סיפר ל"ישראל היום" על הדרמה בטיסה: "בהתחלה פחדנו, לא ידענו מה המשמעות של נחיתה במלזיה".
כזכור, רק בחודש שעבר אירע מקרה דומה, כאשר שתי ישראליות מישראל שטסו לטייל בדרום אמריקה עצרו לקונקשיין בוונצואלה, מבלי לדעת שמדובר במדינה לא ידידותית לישראלים, בלשון המעטה.
אחת מהן צילמה בזמן שהן במטוס שהן לא ידעו על כך: "טסנו 9 שעות עכשיו לוונצואלה. באמצע המטוס מישהו בה ואומר לנו 'תגידו אתן ישראלית? אתן הישראליות היחידות על המטוס. אתן יודעות שאסור לישראלים להיכנס לוונצואלה".
לאחר מכן הוסיפה ואמרה: "בואו נראה מה הולך לקרות, אמאל'ה, אני באמת בחרדות". לאחר הנחיתה והירידה מהמטוס אמרה בהומור: "מעכשיו רק מילים בספרדית". לבסוף הצליחו השתיים לצאת מהקונקשיין לטיסה הבאה שלהן למדינה אליה טסו מלכתחילה. "הצלחנו לצאת מהמדינה, אבל אין לנו מזוודות", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה