ויראלי

שתי ישראליות טסו למדינה עוינת: "אנחנו בחרדות"

צעירות ישראליות שנסעו לטיול בדרום אמריקה טסו בחברת תעופה זרה לוונצואלה מבלי לדעת שמדינה זו אינה מקבלת דרכונים ישראלים. משנת 2009 ונצואלה אינה מקיימת קשרים דיפלומטיים עם ישראל
מערכת ice | 
טיסה (צילום shutterstock)
רץ ברשת: שתי צעירות מישראל שטסו לטייל בדרום אמריקה עצרו לקונקשיין בוונצואלה, מבלי לדעת שמדובר במדינה לא ידידותית לישראלים.
אחד מהן צילמה בזמן שהן במטוס שהן לא ידעו על כך: "טסנו 9 שעות עכשיו לוונצואלה. באמצע המטוס מישהו בה ואומר לנו 'תגידו אתן ישראלית? אתן הישראליות היחידות על המטוס. אתן יודעות שאסור לישראלים להיכנס לוונצואלה".
לאחר מכן הוסיפה ואמרה: "בואו נראה מה הולך לקרות, אמאל'ה, אני באמת בחרדות". לאחר הנחיתה והירידה מהמטוס אמרה בהומור: "מעכשיו רק מילים בספרדית".
לבסוף הצליחו השתיים לצאת מהקונקשיין לטיסה הבאה שלהן למדינה אליה טסו מלכתחילה. "הצלחנו לצאת מהמדינה, אבל אין לנו מזוודות", סיכמה.
 
@talosher

הכי אהבלןת שראיתי

♬ צליל מקורי - talosher

לפני כשנתיים דובר צה"ל כי  מטוס של חברת תעופה זרה נחת באיראן, כשעליו חיילת בצה"ל. הנחיתה לא הייתה חלק מתכנון הנסיעה, ובוצעה עקב מקרה חירום רפואי של אחד הנוסעים.
לפי הפרסום של דובר צה"ל, במקרה זה מדובר באירוע תמים למדי שרק במקרה אירע במקום רגיש כזה. הישראלית היתה חיילת בודדה שהיתה בדרך חזרה מביקור משפחתי – מה שאומר כנראה שהיא אזרחית זרה, ולכן לא עוקבה בנמל התעופה באיראן, בו שהתה מספר שעות. בסיום האירוע שבו הנוסעים, ובהם החיילת הישראלית, למטוס והמריאו בדרכם ליעד המקורי של הטיסה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה