בריאות

הגברים כבר לא מתביישים: זה הטיפול שהביקוש אליו מתפוצץ

אם פעם גברים שהיו מעוניינים לבצע טיפולים אסתטיים כלשהם, היו מסתירים זאת ומחפשים כיצד לעשות זאת בדיסקרטיות מלאה, היום כבר הם עושים זאת בגאווה ואף מוכנים להעיד על כך בסקר של האיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

מערכת ice |  1
ניתוח פלסטי (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות ניתן לראות בבירור כי גברים אינם חוששים להראות כי הם מטפחים את עצמם ואף מבצעים טיפולים תקופתיים בתחום האסתטי, בניגוד מובהק למה שהיה נחשב כחריג פעם. האיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ה - ISAPS ערך סקר גלובלי חדש, בו הוא בדק את הביקוש לטיפולים אסתטיים.
מהנתונים עלו כמה תוצאות דרמטיות בנוגע לגברים, כאשר התברר כי הסקר מצביע על המשך מגמה הולכת וגוברת של ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים בקרב גברים, במיוחד באזור הפנים, אשר רשמו עלייה דרמטית של 18% במהלך שנת 2023.
על פי הסקר החדש, בקרב האוכלוסייה הכללית הגלובלית (נשים וגברים יחדיו), נצפה גידול משמעותי בניתוחים וטיפולים באיזור הפנים אשר עלו ב-19.6% לעומת השנה הקודמת. ארצות הברית וברזיל ביצעו את מרבית ההליכים, עם למעלה מ-6.1 מיליון ו-3.3 מיליון בהתאמה.

אילוסטרציה. צילום: ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים
כל סוגי הניתוחים והטיפולים בפנים הראו צמיחה ניכרת מהשנה הקודמת, עם יותר מ-6.5 מיליון הליכים. הפרוצדורות המובילות היו עפעפיים עם יותר מ-1.7 מיליון ו-24% עלייה, ניתוח אף עם 1.1 מיליון פרוצדורות ועלייה של 21.6%, ופרוצדורות לשיפור שפתיים עם 0.9 מיליון ו-29%. באופן מרתק מצביע הסקר גם על המשך מגמה הולכת וגוברת של ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים בקרב גברים, במיוחד באיזור הפנים, אשר רשמו עלייה דרמטית של 18% במהלך שנת 2023.
ד"ר מאיר כהן, יו"ר ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל, התייחס לתוצאות הסקר ואמר: "תוצאות הסקר הגלובלי מצביעות על מגמה שאנחנו רואים גם כאן בארץ, במיוחד עליה בביקוש לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים בקרב גברים. באשר להזרקות בוטוקס, גם בארץ המגמה מובילה בין ההליכים הלא ניתוחיים. בהקשר זה חשוב לציין כי לצד העובדה שניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים יוצרים שינוי דרמטי בדימוי הגוף, יש בישראל צורך בהידוק של תאום הציפיות בין המטופלים לרופאים לגבי התוצאות הצפויות".

 
ד"ר רון עזריה, מזכ"ל ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל הוסיף כי "גם בארץ אנחנו רואים גידול בהליכים ניתוחיים וטיפולים אסתטיים באיזור הפנים. אלו עברו בשנים האחרונות שינוי מהותי ועקרוני. אם בעבר עיקר הניתוח היה מבוסס על “למתוח” היום המצב שונה והעיקרון המנחה הוא  מראה טבעי. במקביל לפופולריות של התחום, חשוב שהציבור יבין שכל ניתוח פלסטי או הליך אסתטי טומן בחובו גם סיכונים ומחייב תקופת החלמה בהשגחת הרופא אשר יודע למנוע מראש סיבוכים ולטפל בהם במידה וקרו".
מהארגון נמסר: "יצוין כי על פי נתוני ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל, במהלך 2023 בוצעו בארץ כ- 700,000 הזרקות והליכי אסתטיקה רפואית מסוגים שונים וכ- 90,000 ישראלים עברו ניתוח פלסטי במערכת הבריאות הציבורית והפרטית. במקביל נרשמה עליה של כ - 30% בביקוש לניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית, הכוללים לרוב מתיחת פנים והרמת עפעפיים בשיטה המאפשרת החלמה קצרה והתאוששות מהירה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה זיוף אחד גדול
    נ קסרי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלבד העובדה שאפשר להיראות כמו מפלצת (במקרה שלי) זה זיוף אחד גדול להתהדר בתווי פנים שלא שלך באמת.
    סגור