בעולם

מכה לקמפיין: ביידן הודיע כי יאריך את החומה בגבול מקסיקו

ממשל ביידן הודיע כי חומת הגבול עם מקסיקו תורחב בעקבות העלייה בהגירה הבלתי חוקית. בעבר ביידן התבטא נגד החומה ואמר: "לא יוקצו עוד כספי מיסים לטובת בניית חומת הגבול"
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)
המשרד לביטחון המולדת האמריקאי הודיע היום (חמישי) על הרחבת חומת הגבול במדינת טקסס, על מנת להילחם בגל ההגירה העולה ממקסיקו. נזכיר כי בניית החומה התבצעה במקור על ידי ממשל טראמפ, ביידן בעבר יצא נחרצות נגד רעיון זה.
כזכור, טראמפ הכריז על מצב חירום בשנת 2019 כסוג של מעקף, על מנת לקבל את התקציב העודף שעמד על כ-5.7 מיליארד דולר. כאשר ביידן ניצח בבחירות האחרונות הוא הודיע כי "לא יוקצו עוד כספי מיסים לטובת בניית חומת הגבול."
השר לביטחון המולדת אלחנדרו מיורקס הוציא הודעה לתקשורת בה טען כי מתחילת שנת 2023, נכנסו לארצות הברית יותר מ-245 אלף איש. הוא עוד אמר כי: "יש צורך דחוף לבנות מחסומים פיזיים וכבישים באזור הגבול כדי למנוע כניסה לא חוקית לארצות הברית."
באוקטובר 2024 צפויות להיערך בחירות בארצות הברית בה נושא ההגירה יהיה הנושא החם ביותר. ביידן יצטרך להחליף את "דף המסרים" שלו ולהתמודד עם אמירות שלו מהעבר הנוגעות לכניסה בלתי חוקית של מהגרים למדינה, ועל דרכים בהן ניתן למנוע אותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה