בעולם

בקרוב בבית הלבן? זה הצעד המפתיע של קניה ווסט

הטרלול ממשיך: הראפר האנטישמי הוגיע כי בכוונתו להתמודד על הנשיאות בבחירות 2024. ב-2020 הוא פרש שבועיים בלבד לאחר ההכרזה, מה יקרה הפעם?
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
הראפר קניה ווסט הודיע היום (שני) כי בכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2024. בסרטון שפורסם אתמול תועד הראפר אומר "הנה מיילו כאן, הוא עובד על הקמפיין", בהתייחסו למיילו יאנופולוס, פרשן ימני קיצוני ידוע לשמצה שעבד כמתמחה אצל חברת הקונגרס הרפובליקנית ותומכת טראמפ, מרג'ורי טיילור גרין. בסרטון השניים נכנסים יחד למשרדו של וסט
מצלם הסרטון לא עצר ושאל "האם אתה מתמודד?" לזה ווסט השיב "כן...זה פשוט. איש אינו יכול להגיד לי, 'תגיד את זה, אל תגיד את זה', אתה מבין? אנחנו מתקדמים קדימה לקראת העתיד", הוא הוסיף. כשהצלם המשיך ושאל אם זאת ההכרזה הרשמית שלו, ווסט צחק ומיילו ענה במקומו: "אני מניח שכן. תודה. אני מקבל את המועמדות". הצלם שאל את וסט שוב אם הוא מתכוון להתמודד, והתשובה של וסט: "כן".
כזכור זו לא תהיה הפעם הראשונה שווסט מכריז על כוונתו להתמודד לנשיאות. ביולי 2020, צייץ ווסט כי "עלינו להגשים עתה את ההבטחה של אמריקה דרך אמונה באלוהים, חזון אחד ובניית העתיד. אני רץ לנשיאות ארצות הברית", בהודעה שאליה הוסיף אמוג'י של דגל ארצות הברית ואת ההאשטג #2020VISION. לבסוף פרש ווסט מהמירוץ, דבר שכנראה יקרה גם הפעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה