דיגיטל וטק

אחרי טראמפ: מאסק מברך על שובו של קניה ווסט לטוויטר

אחרי שהושעה מרשת הטוויטר בעקבות ציוצים אנטישמיים, חזר חשבונו של הראפר קניה ווסט לפעול - והמנכ"ל החדש אילון מאסק בירך על שובו לפלטפורמה
מערכת ice | 
אילון מאסק, קניה ווסט (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, shutterstock, יוטיוב/ The Hollywood Fix)
אחרי שהושעה באוקטובר מרשת הטוויטר עקב ציוצים אנטישמיים, חשבונו של הראפר קניה ווסט חזר לפעול. הבעלים החדש טוויטר אילון מאסק בירך על שובו לפלטפורמה.
חסימת חשבונות של קניה ווסט (אשר שינה את שמו ל-ye) ברשת החברתית בוטלה כבר בסוף אוקטובר, אך אז טען אילון מאסק כי היתה זו ההחלטה של ההנהלה הקודמת ואין לו יד בדבר. כעת גילה ווסט כי חשבונו חזר להיות פעיל, צייץ ציוץ ראשוני עליו הגיב בחיוב מאסק: "אל תהרוג את מה שאתה שונא, תציל את מה שאתה אוהב".
לפני שחזר לטוויטר, התעניין קניה ווסט ברכישת פלטפורמת המדיה החברתית Parler, שאומצה על ידי השמרנים כחלופה לטוויטר.

שלשום החזיר מאסק לטוויטר אדם שנוי במחלוקת אחר, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, וזאת לאחר שערך סקר בקרב עוקביו בטוויטר האם לבטל את חסימת חשבונות של טראמפ. בעוד ש-48.2% מהמשתתפים השיבו בשלילה, 51.8% מבין כ-15 מיליון המשיבים תמכו במהלך - והחשבון הפופולרי חזר.
לאחר מכן, מאסק עצמו צייץ בחשבון הטוויטר שלו בעקבות התוצאות: "העם אמר את דברו. טראמפ יוחזר. קול העם הוא קולו של אלוהים". עם זאת, טראמפ פחות התלהב מהמהלך: "אני לא רואה שום סיבה לכך", אמר הנשיא לשעבר בוועידת ההנהגה השנתית של הקואליציה היהודית הרפובליקנית.
עוד הוסיף טראמפ כי יישאר עם הפלטפורמה החדשה שלו Truth Social, שלדבריו טובה יותר מטוויטר ומצליחה "באופן פנומנלי". כעת טראמפ, שבעבר חשבונו היה הפופולרי ביותר עם למעלה מ-90 מיליון עוקבים, צפוי לחזור לצייץ לאחר שהכריז כי יתמודד לנשיאות בשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה